شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند

  • کد خبر: ۹۲۵۶۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد گفت: نقاط اشتراک زیادی میان رسانه و مدیریت‌شهری وجود دارد که یکی از آن‌ها مردم است. رسانه بدون مخاطب و شهرداری بدون مردم معنایی ندارد. این وجه اشتراک قوی رسانه و مدیریت‌شهری باید اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها و کانون توجه مطالبات به‌حق مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست. گاهی رسانه به موضوعی وزن می‌دهد که اولویت نیست یا از کنار موضوعی بااهمیت به‌راحتی عبور می‌کند. شهردار مشهد بیان کرد: در مدیریت‌شهری آمادگی داریم که درباره موضوع‌های گوناگون از سطوح کارشناسی استفاده کنیم تا ابعاد موضوع مشخص شود.

امروز باید از کار‌های هیجانی پرهیز و به سمت مدیریت عالمانه مسائل حرکت کنیم و این فضا باید به نفع مردم، مدیریت‌شهری و رسانه باشد. زیرا این‌گونه اهداف سریع‌تر محقق می‌شود. وی اضافه کرد: درخواست دارم در تعاملات شهرداری و رسانه‌ها، «مردم» محور قرار بگیرد.

شهرداری نهادی است که بعد از انتخاب مردم و شورای اسلامی شهر سرکار می‌آید و سیاست‌های آن باید منطبق با خواست روز مردم باشد و شهردار خادم مردم است. از طرف دیگر اگر رسانه از خواست مردم عدول کند، دیگر رسانه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->