عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟
سرخط خبرها

دو تیم لیگ برتری خواهان جذب مهاجم استقلال

  • کد خبر: ۹۶۲۹۵
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
دو تیم لیگ برتری خواهان جذب مهاجم استقلال
دو تیم لیگ برتری خواهان جذب مهاجم تیم استقلال شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرمان رمضانی، مهاجم استقلال که در این فصل کمتر به بازی گرفته شده است، از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد. با توجه به اینکه هنوز نقل‌وانتقالات آغاز نشده، فرهاد مجیدی به مدیریت باشگاه اعلام کرده تا زمانی که تکلیف بازیکنان خروجی و جدید مشخص نشود، اجازه جدایی هیچ بازیکنی را نمی‌دهد.

جدایی بابک مرادی از استقلال قطعی شده و بازیکنانی مثل رشید مظاهری، فردین رابط، محمدرضا آزادی، سعید مهری نیز احتمال جدایی‌شان زیاد است. از طرفی، مجیدی اعلام کرده به دنبال جذب دو بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن خارجی هستند.

سرمربی استقلال به بازیکنانش اعلام کرده که به آنها نیاز دارد، مگر اینکه خودشان نخواهند بمانند. با وجود اظهارنظر سرمربی استقلال، به نظر می‌رسد چهره‌هایی مثل مظاهری، مهری و آزادی از استقلال جدا شوند. در صورتی که این بازیکن بروند، بعید است که مجیدی اجازه جدایی به رمضانی را بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->