۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برای درمان نفخ این ۳ میوه را امتحان کنید

  • کد خبر: ۹۶۳۹۴
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
برای درمان نفخ این ۳ میوه را امتحان کنید
با خوردن کیوی می‌توانید به سرعت احساس نفخ را کاهش دهید. کیوی همچنین حاوی آنزیمی به نام اکتینیدین است که به هضم پروتئین نیز کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، متأسفانه همه گاهی اوقات احساس نفخ می‌کنند. این احساس نفخ می‌تواند ناشی از غذای ناسالم باشد، اما حتی سبزیجات نیز می‌توانند مقصر باشند، به خصوص انواع مختلف کلم.

مهم نیست که چگونه احساس ناخوشایندی به شما دست می‌دهد، مهم آن است که می‌خواهید هر چه سریع‌تر از شر آن خلاص شوید. این سه میوه می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

 آلو

آیا می‌خواهید از شر یبوست خود خلاص شوید؟ کمی آلو بخورید! ظاهراً آلو برای قرن‌ها راه حل ترجیحی برای یبوست بوده است. به این دلیل که آلو حاوی ماده‌ای به نام سوربیتول است که اثر ملین دارد. علاوه بر این، آلو پر از فیبر است. هر دو آلو خشک و تازه می‌توانند به شما کمک کنند تا از شر احساس نفخ خلاص شوید.

پاپایا

به دنبال میوه‌ای هستید که برای روده و گوارش شما مفید باشد؟ فقط به رنگ پاپایای خوش رنگ نگاه نکنید. این میوه گرمسیری حاوی آنزیمی به نام پاپائین است که به هضم پروتئین کمک می‌کند. علاوه بر این، این میوه سرشار از فیبر است که روده شما را نیز سالم می‌کند. همه این‌ها به این معنی است که اگر با یبوست یا اسهال مشکل دارید، از خوردن پاپایا سود خواهید برد. اگر به هر حال مقداری از این میوه را می‌خورید، ممکن است مقداری از دانه‌های پاپایای سیاه را نیز بخورید. این دانه‌ها سرشار از مواد مغذی مهمی مانند کلسیم، منیزیم و فسفر هستند.

کیوی

ما میوه کیوی را به عنوان بمب سبز ویتامین C می‌شناسیم. این میوه برای شما بسیار سالم هستند و حتی یک اثر ملین خفیف دارند. با خوردن کیوی می‌توانید به سرعت احساس نفخ را کاهش دهید. کیوی همچنین حاوی آنزیمی به نام اکتینیدین است که به هضم پروتئین نیز کمک می‌کند. نه تنها این مورد صحیح است، بلکه کیوی حاوی مقدار زیادی فیبر است. آیا می‌خواهید تعداد فیبر‌هایی را که می‌خورید افزایش دهید؟ پس سعی کنید پوست کیوی را نیز بخورید. ممکن است خیلی خوب به نظر نرسد، اما در واقع طعم آن بسیار بهتر (و بسیار کم موتر) از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->