عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟
سرخط خبرها

دلیل مجیدی برای مخالفت با جدایی چشمی از استقلال

  • کد خبر: ۹۷۷۹۲
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
دلیل مجیدی برای مخالفت با جدایی چشمی از استقلال
فرهاد مجیدی تمایلی به جدایی روزبه چشمی ندارد. دلیل مخالفت سرمربی استقلال توانایی چشمی در بازی در دو پست است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر اینکه در روز‌های اخیر بابت جذب آرش رضاوند و رشید مظاهری مذاکراتی با باشگاه استقلال انجام داده، روزبه چشمی را هم می‌خواهد. دلیل تمایل باشگاه فولاد خوزستان به مذاکره با باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن علاقه وافر جواد نکونام به سبک بازی چشمی است. نکونام در صحبت‌هایی که درباره چشمی داشته بار‌ها تأکید کرده که این بازیکن می‌تواند کمک قابل توجهی به تیمش بکند، به همین دلیل هم خواستار جذب او بوده که البته باشگاه استقلال با این انتقال مخالفت کرده است.

 دلیل ممانعت باشگاه استقلال از جدایی روزبه چشمی، واکنش مجیدی به این انتقال بوده است. سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که داشته صراحتاً اعلام کرده تا پایان فصل به چشمی نیاز دارد. دلیل این موضوع هم ویژگی‌های خاص چشمی برای بازی در دو پست است و مجیدی نیز بر این باور است نباید بازیکنی که قابلیت بازی در دو منطقه حساس را دارد به سادگی از تیم جدا شود. البته چشمی برای انتقال به فولاد چندان هم بی‌میل نبود، اما به او گفته شده در استقلال بماند و جایگاهش را در این تیم پس بگیرد که چشمی هم در نهایت قبول کرده با همین شرایط بازیکن استقلال باشد و در نیم فصل دوم تیمش را یاری برساند.
 بدون شک اگر چشمی عملکرد درخشانی در نیم فصل دوم داشته باشد، حضورش در تیم ملی نیز دور از ذهن نیست. چشمی که در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور داشت، به دنبال حضوری دوباره در این تورنمنت است، اما با ادامه نیمکت‌نشینی‌ها او نمی‌تواند امیدی به دعوت به تیم ملی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->