زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم
سرخط خبرها

«خود رایی» بلای جان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر: ۹۸۸۳۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
«خود رایی» بلای جان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال!
یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده عزیزی خادم به سمت عزل از سمتش در فدراسیون فوتبال برود، خود رایی عجیب او در اتخاذ تصمیماتی است که باید نظر اعضای هیات رئیسه درآن اعمال شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طرح برکناری موقت عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال را کلید بزنند بی توجهی این شخص به نظرات اعضای هیات رئیسه است. نوعی خود رایی در رفتار رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد که حتی کارشناسان و مدیران سابق فوتبال ایران نیز از آن به خوبی آگاهی دارند. واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره این ماجرا توضیحاتی می‌دهد که جالب توجه است. او می‌گوید: «با مطالعه شرح وظایف اعضای هیأت رئیسه می‌گفتم آن‌ها باید درباره فعالیت‌های عزیزی خادم تصمیم‌گیری کنند. حتی برخورد با وی و برکناری قطعی‌اش را جزو وظایف مجمع فدراسیون دانستم. بار‌ها اعضای هیأت رئیسه و مجمع را به چالش کشیدم، اما پس از یک سال هیات رئیسه به این نتیجه رسید، عزیزی خادم در تصمیمات و نوع مدیریتش، مشارکتی با اعضای هیأت رئیسه ندارد. به همین دلیل اعضای هیات رئیسه حق دارند نسبت به روش مدیریتی وی که در طول یکسال نتیجه‌ای نداشته تصمیم‌گیری و با عزیزی‌خادم برخورد کنند. این اقدام هم مبتنی بر چارچوب قانون و کاملاً درست است.»

پیش از واعظ آشتیانی نیز بسیاری از مدیران فوتبال ایران به این موضوع اشاره مستقیم داشتند. البته دیگر مسائل نیز در اهتمام اعضای هیات رئیسه برای برکناری عزیزی خادم نقشی کلیدی داشته است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->