مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ریزش قیمت خودرو در بازار امروز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ + جدول

  • کد خبر: ۹۹۰۷۷
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
ریزش قیمت خودرو در بازار امروز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ + جدول
بررسی قیمت انواع پرتیراژ‌های خودروسازان در بازار نشان می‌دهد با توجه به اینکه فروشنده در بازار بسیار و خریدار کم است، همچنان دلالان و فروشندگان (دارندگان خودرو) مجبور هستند خودرو‌های در ید خود را با قیمت‌های پایین‌تر قیمت‌گذاری کنند؛ براین اساس قیمت خودرو‌ها در بازار امروز (یکشنبه) نسبت به دقیقا یک هفته گذشته با کاهش یک تا هشت میلیون تومانی روبرو شده است؛ قیمت برخی خودروها، اما تغییر نداشته و مواردی محدود افزایش در حد دو میلیون تومانی داشته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به نوسانات کاهشی نرخ ارز در بازار‌های داخلی، بازار خودرو نیز آرام و منطقی پیش می‌رود. طبیعتا با کاهش نرخ ارز افرادی که قصد خرید خودرو دارند، چنانچه قید فوریت نداشته باشند، برای خرید خودرو تا کاهش بیشتر قیمت‌ها دست نگه می‌دارند؛ بنابراین طبق روال در این شرایط خریدار در بازار کم و فروشنده بیشتر می‌شود.

از سوی دیگر دارندگان خودرو، از ترس ریزش بیشتر قیمت‌ها (باتوجه به اینکه بعضا دلالان خودرو‌ها را با قیمت‌های بالاتر خریداری کرده) تمایل دارند، خودرو‌های در اختیار زودتر به فروش برسانند؛ بنابراین حاضرند با سود کمتر خودرو را عرضه کنند.

براین اساس بررسی و مقایسه قیمت انواع خودرو‌های پرتیراژ و پرتقاضای داخلی در بازار امروز (یکشنبه/۲۴ بهمن ماه) نسبت به درست یک هفته پیش (یکشنبه/۱۷ بهمن ماه) نشان می‌دهد که اکثریت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار با افت یک تا پنج میلیون تومانی و پژو ۲۷ دنده‌ای ایران‌خودرو با افت هشت میلیون تومانی روبرو شده‌اند.

در میان قیمت برخی خودرو‌ها همچون پژو پارس، راناپلاس، دناپلاس توربو دنده‌ای، سمند LX و تیبا تغییر قیمتی در این یک هفته نداشته و ثبات قیمتی خودرو را حفظ کرده‌اند.

در مقابل، اما تعداد محدودی از خودرو‌ها با کمی افزایش قیمت روبرو شده‌اند؛ بطور مثال پژو ۲۰۶ V۸ یا دنا معمولی یک میلیون تومان نسبت به هفته گذشته گران‌تر قیمت‌گذاری شده است.

قیمت انواع پرتیراژ‌های خودروسازان در بازار امروز (یکشنبه) به شرح زیر است که با قیمت‌ها در هفته گذشته (یکشنبه/۱۷ بهمن ماه) مقایسه شده است:

ریزش قیمت خودرو در بازار امروز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ + جدول

ریزش قیمت خودرو در بازار امروز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ + جدول

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->