دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

مرگ تلخ پدر و پسر شادگانی در مشهد

  • کد خبر: ۹۹۶۰۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مرگ تلخ پدر و پسر شادگانی در مشهد
براساس ظاهر، این پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی جان باخته بودند که بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی وجود حجم زیادی از منوکسید کربن در محل را تأیید می‌کرد.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ پدر حدود چهل وسه ساله بود و همراه پسر بیست ساله اش به مشهد سفر کرده بود. آن‌ها عصر سه شنبه هفته گذشته خودشان را به خیابان امام رضا (ع) در مشهد می‌رسانند و برای اسکان به خیابان چهنو ۷‌ می‌روند تا برای اقامت چندروزه شان اتاقی اجاره کنند. آن‌ها درحالی برای چند شب اتاق گرفتند که نمی‌دانستند مرگ چند ساعت دورتر از آن‌ها ایستاده و منتظرشان است.

مسئول هتل آپارتمان زمانی متوجه شد مسافران یکی از اتاق‌ها از لحظه ورود حتی یک بار هم از اتاقشان خارج نشده اند که ۴۸ ساعت از ورود مسافرانش گذشته بود. او نگران از وضعیت پیش آمده، پشت در اتاق حاضر شد، اما هرچه در زد، کسی جوابش را نداد. مرد برای دیدن اتاق چهارپایه‌ای زیر پایش گذاشت و از شیشه بالای در درون اتاق را نگاه کرد که متوجه شد مسافرانش بی حرکت روی تخت هستند و از دهانشان کف بیرون زده است.

مسئول هتل آپارتمان سراسیمه با شکستن قفل وارد اتاق و متوجه می‌شود که پدر و پسری که از شادگان به مشهد آمده بودند، جان باخته اند.
این حادثه به پلیس، اورژانس پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی مشهد اعلام شد و با حضور امدادگران در محل، بررسی درباره مرگ این افراد آغاز شد.
براساس ظاهر، این پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی جان باخته بودند که بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی وجود حجم زیادی از منوکسید کربن در محل را تأیید می‌کرد.

به گفته مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد، بررسی وضعیت لوله بخاری این واحد در پشت بام نشان داد که دودکش با یک پلاستیک مسدود شده است.

آتش پاد سوم مجید فرهادی ادامه داد: با هماهنگی‌های پلیس، پیکر متوفیان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ پس از معاینات تخصصی اعلام شود.
وی با بیان اینکه متأسفانه گازگرفتگی در هتل آپارتمان‌های اطراف حرم مطهر از حوادث پرتکرار مشهد است، بیان کرد: از ابتدای پاییز تاکنون پنج مسافر به علت گازگرفتگی یا حوادث مشابه جانشان را از دست داده اند که این حوادث در خیابان‌های کامیاب، نوغان و امام رضا (ع) رخ داده است.

مرگ تلخ پدر و پسر شادگانی در مشهد

این مسئول آتش نشانی مشهد درباره دلایل اصلی گازگرفتگی در اماکن اقامتی گفت: بیشتر ساختمان‌هایی که مسافر پذیرش می‌کنند، قدیمی و ناقص اند. از طرفی، اداره کنندگان این ساختمان‌ها پس از دریافت مجوز‌های لازم گاهی بدون توجه به نکات ایمنی تغییراتی ایجاد می‌کنند یا حتی به تعداد طبقات ساختمان‌ها اضافه می‌کنند که در این شرایط گاهی تهویه اتاق‌ها و لوله‌های بخاری‌ها از حالت استاندارد خارج می‌شود و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->