جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان (۲ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۹۸۶۳
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
  • ۱
دستور رئیس‌جمهور برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان (۲ اسفند ۱۴۰۰)
رییسی، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد عیدی بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست سید ابراهیم رییسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگرفت.

در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

رییس جمهور تاکید کرد که بودجه با نگاهی واقع بینانه به درآمدها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

رییسی گفت: ایجاد ثبات در کلیه متغیرهای کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و همه سیاست‌های دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه گذاری، تولید، کار آفرینی و اشتغال شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رییس جمهور، وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

همچنین در این جلسه موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رییسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
به اطلاع بازنشستگان ومستمربگیران عزیزمیرسانم مرغ کیلو۷۰هزارتومانی درراه است وقتی فعمیدم چه خبری درراه است داشتم دیوانه میشدم ای امام زمان از قربونه صبرت بشم دیگه کی میخوای ظهورکنی؟؟؟من مستمربگیربدبخت بدخت چه کنم؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->