افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مردم نگران تأمین تخم‌مرغ برای شب عید نباشند

  • کد خبر: ۱۰۱۷۹۵
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
مردم نگران تأمین تخم‌مرغ برای شب عید نباشند
رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار استان خراسا رضوی با اعلام اینکه مردم به‌هیچ‌عنوان نگران کمبود عرضه تخم‌مرغ شب عید نباشند، گفت: تولید تخم‌مرغ در استان فراوان است.

طنین همتی|شهرآرانیوز، موسوی‌نژاد، رئیس اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم نگران تأمین تخم‌مرغ در استان نباشند و این محصول به‌وفور در استان در حال تولید است، گفت: در استان روزانه ۴۰۰ تن تخم‌مرغ تولید می‌شود که فقط ۵۰ درصد آن در استان مصرف می‌شود و حتی ۵۰ درصد مازاد نیاز استان است که به سایر استان‌ها فرستاده می‌شود. مدیریت این بازار هم در دست اتحادیه است.
وی گفت: اگر ذره‌ای احساس کنیم بازار استان متشنج می‌شود، قطعا قیمت را کنترل می‌کنیم. مردم نیز براساس روال قبل تخ‌مرغ بخرند، به ذخیره‌سازی و دپو در خانه نیازی ندارند و خیالشان راحت باشد. اتحادیه هم برای سیستم اصناف و بازار اعلام آمادگی می‌کند که نیازشان را با نرخ مصوب درب مراکز با قیمت ۲۰۳۵۰ تومان و ۲۲۵۰۰ تومان تأمین کند.

وی یادآور شد: قیمت‌های مصوب و موجود روی تخم‌مرغ براساس تخصیص ذرت و سویا برای مرغداران از طریق بازارگاه با نرخ مصوب است. اما متأسفانه اکنون می‌بینیم که نهاده به‌اندازه کافی برای مرغداران بارگذاری نکرده‌اند. انتظار ما از وزارت جهاد کشاورزی این بود که باتوجه‌به محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های پایانی سال و آغاز سال جدید، سهمیه فروردین‌ماه را نیز در اسفندماه بدهند، اما این اتفاق نیفتاد و نهاده اسفندماه هم فقط برای ۵۰ درصد نیاز ما بارگذاری شد. این نگرانی وجود دارد که باتوجه‌به اینکه دولت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را تصویب کرده است، نتواند نیاز ما را تأمین کند. التهاب چندروزه بازار هم به همین دلیل است، ولی ما پای کار بودیم و هستیم.

وی ادامه داد: درخواست ما از متولیان دولتی این است که نهاده دانی مرغداران را هرچه زودتر بارگذاری کنند تا در روز‌های پایانی سال بتوانند نیازشان را تأمین کنند، چون اگر نتوانند این نهاده را از طریق سامانه تهیه کنند، باید از بازار آزاد بخرند. درنتیجه تخم‌مرغ به قیمت بیش از ۴۵ هزار تومان می‌رسد و مصرف‌کننده باید با قیمت ۵۰ هزار تومان بخرد.
به‌گفته وی، ما به مسئولان امر هشدار داده‌ایم و امیدواریم ترتیب اثر داده شود و مصرف‌کنندگان به‌دلیل تأمین‌نشدن به‌موقع نهاده گرفتار افزایش قیمت نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->