افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۰۲۶۳۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

مرتضی اشرفی روز جمعه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری افزود: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند، چراکه از این کالا‌ها به اندازه کافی در بازار عرضه شده و مشکلی خاصی در تامین وجود ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

اشرفی همچنین به تقاضا و عرضه گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی قطب تولید گوشت کشور است، باید سهمیه تنظیم بازار استان از این محصول به تمام شهرستان‌ها ابلاغ و تمام تلاش‌ها برای جذب کامل آن توسط شهرستان‌ها انجام شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر جذب عادلانه سهمیه‌های شهرستان‌های استان از کالا‌های طرح تنظیم بازار گفت: به شهرستان‌هایی که سهمیه خود از کالا‌های طرح تنظیم بازار را جذب نکرده اند، اعلام شود که مانده سهمیه آن‌ها بین سایر شهرستان‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طرح ویژه نظارتی این سازمان با همراهی بازرسان اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر از ابتدای اسفندماه آغاز و از دیروز ۱۴ پایگاه ویژه نظارتی - عملیاتی در مشهد و مسیر‌های منتهی به آن از جمله فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافری، کمپ غدیر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی و برخی مکان‌های دیگر مستقر شده است.

جواد ساعدی افزود: در مجموع ۹۵ بازرس از سازمان صمت و برخی نهاد‌های دیگر در قالب گروه‌های عملیاتی در قرارگاه‌ها مستقر هستند و افزون بر رسیدگی به شکایات مردمی، گشت‌های مشترک نطارتی خود را از مراکز عرضه کالا و خدمات انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->