پخش زنده بازی سپاهان و ملوان (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله تند نصیرزاده به مهدی تاج و فدراسیون فوتبال سرمربی «سپهر صدرا»: تیمی جاه‌طلب و با انگیزه‌ هستیم تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی بوکسور ملی‌پوش مشهدی: به دنبال کسب افتخار بیشتری هستم یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت پرسپولیس دوباره به بازار نقل و انتقالات باز می‌گردد؟ استراتژی قلعه‌نویی: کیفیت فدای نتیجه | برد‌های اقتصادی ادامه دارد صدای سمیعی را ضبط کن در استقلال پست بگیر | پاشازاده افشاء‌گری کرد حمله خسرو حیدری به مدیران هلدینگ خلیج فارس | پول موز و خرما هم نیست! برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی دستیار پرتغالی کادرفنی استقللال پرید! توافق نهایی نکونام با کریم انصاری فرد نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو!
سرخط خبرها

نیک‌نظر: پرسپولیس در دربی هجومی‌تر از استقلال خواهدبود

  • کد خبر: ۱۰۲۵۸۱
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
نیک‌نظر: پرسپولیس در دربی هجومی‌تر از استقلال خواهدبود
مدافع سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس برای برد عطش بیشتری در دربی حساس پایتخت خواهدداشت.

علیرضا زمانی| شهرآرانیوز، رضا نیک‌نظر درگفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره انتقادات به ضعف دفاعی پرسپولیس گفت: عملکرد دفاعی هر تیم باید با توجه به دو مولفه دفاع تیمی و دفاع فردی بررسی شود. تعداد بالای گل‌های خورده پرسپولیس بیشتر به این علت بوده که دفاع تیمی پرسپولیس هنوز شکل نگرفته است. همچنین تغییرات زیاد در نفرات دفاعی نسبت به فصول گذشته منجر به عدم هماهنگی و افت عملکرد دفاعی پرسپولیس شده است. ضمن اینکه انگیزه تمام تیم‌ها در برابر پرسپولیس دوچندان است و آنالیز بیش‌تر و دقیق‌تری روی پرسپولیس انجام می‌شود که همه این عوامل در وضعیت دفاعی پرسپولیس تاثیرگذار است.

وی در مورد انتقادات به نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل افزود: عدم جذب بازیکنان باکیفیت و شکست در حفظ بازیکنان کارآمد تیم مربوط به ضعف مدیریت است. باید در نظر گرفت که به دلیل قیمت ارز در سال‌های اخیر بازیکنان تمایل بیشتری برای لژیونر شدن دارند و این مسئله حفظ شاکله تیم را سخت‌تر می‌کند. قطعا سرمربی تیم بعد از جدایی بازیکنان، نفرات مورد نظر را به مدیریت اعلام کرده است، اما مشکلات مالی و هزینه قابل توجه تیم‌های صنعتی باعث شد تا پرسپولیس آن‌گونه که باید تقویت نشود. بازیکنان هم در شرایط فعلی با پیشنهاد خوب از تیم‌های متمول ترجیح می‌دهند در آن فضا کار کنند و در کنار دریافت به موقع حقوق، آرامش بیشتری هم داشته باشند که این موضوع کار نقل و انتقالات را برای استقلال و پرسپولیس سخت می‌کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد انتقادات به عملکرد کادر فنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی روان و چشم‌نوازی ارائه می‌دهد و این مدل بازی همیشه با نتیجه دلخواه همراه نیست. ضمناً استقلال هم عملکرد خوبی داشته که باعث اختلاف امتیاز فعلی شده است و این به معنی ضعف عملکرد کادر فنی پرسپولیس نیست.
وی در مورد اهمیت بازی دربی افزود: دربی تعیین‌کننده وضعیت این فصل پرسپولیس خواهد بود. برد در دربی پرسپولیس را به جدول بازمی‌گرداند و با فشار روانی به استقلال همراه خواهد شد که مسلماً در بازی‌های آینده امتیاز از دست خواهد داد. این دربی تا حدود زیادی برای تعیین قهرمان تاثیرگذار است. بنظرم دربی پیش‌رو مسابقه جذابی خواهد شد و پرسپولیس به دلیل نیاز به برد راحت‌تر و با احتیاط کمتری بازی خواهد کرد. این تیم برای برد به زمین خواهد آمد، زیرا هیچ نتیجه‌ای به جز پیروزی در وضعیت فعلی برای پرسپولیس مفید نخواهد بود. در طرف مقابل به نظر می‌رسد استقلال علیرغم تفکرات هجومی فرهاد مجیدی، در این دیدار جانب احتیاط را رعایت خواهد کرد. امیدوارم که بازی جذاب و هجومی از هر دو تیم ببینیم و در نهایت پرسپولیس برنده این دیدار باشد تا با افزایش شانس قهرمانی این تیم، هفته‌های پایانی لیگ هم جذاب‌تر دنبال شود.

مربی فعلی سپیدرود ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در دربی، در پایان پیرامون وضعیت فعلی سپیدرود گفت: هفته‌های پرفشار و پراسترسی را سپری می‌کنیم و امیدواریم مسئولان شهری و استانی از سپیدرود حمایت کنند. سپیدرود دلخوشی بخش زیادی از جوانان گیلانی است. برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه هزینه‌های هنگفتی انجام می‌شود درحالی‌که سپیدرود با کمترین هزینه باعث شادی مردم می‌شود. این موضوع برای تمام تیم‌های شهرستانی پرطرفدار صدق می‌کند و امیدوارم با حمایت مسئولین از سپیدرود، بتوانیم آرامش و شادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->