بیش از ۲۵ درصد نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود سخنگوی شورای شهر مشهد: انعقاد قرارداد تولید ۶۰ دستگاه واگن خط یک متروی مشهد اتفاقی بسیار مهم در طول تاریخ دوران مدیریت شهری است ماجرای گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | گلوله‌های احتکار بر تن مردم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: نظراتم در خصوص شهردار جنبه شخصی ندارد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نباید به مسائل کوچک و پیش‌پا افتاده در شورا اهمیت دهیم| در هر جلسه شورا باید طرح جدیدی را برای مردم ارائه دهیم رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: افزایش ۲ هزار میلیارد تومانی بودجه معاونت خدمات شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: دولت، سهم مشهد در مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کند + فیلم ۳۰ تصویر، ۵۰ قاب، یک افتخار مشترک | تصاویر شهدای فتح‌المبین قاب‌های مفاخر شهری مشهد را مزین کردند آغاز جشنواره گل‌های لاله در مشهد | بوستان ملت و باغ گل‌ها میزبان هزاران بوته گل لاله آلودگی هوای مشهد برای سومین روز پیاپی (۱۸ فروردین ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد: شهرداری‌ها پیشران سرمایه‌گذاری برای تولید باشند معاون اول رئیس جمهور وارد مشهد شد (۱۸ فروردین ۱۴۰۴) | مسائل شهر مشهد جهت فراهم کردن شرایط مناسب‌تر برای زائران بررسی می‌شود شهردار مشهد مقدس تاکید کرد: «کار برای مردم»؛ بیشتر از قبل آدرس و زمان بازار‌های روز و شب مشهد + جزئیات بهره برداری از فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور رئیس‌جمهور | باب الجواد؛ زیباترین ایستگاه مترو کشور به‌زودی افتتاح می‌شود روایت شکل‌‏گیری محله چهارچشمه مشهد | چهارچشمه‌ای که کوثر شد گلایه های بی سرانجام از کمبودهای درمانی و زیرساخت های شهری محله «عباس آباد» مشهد عبور سبز از تابستان تشنه مشهد
سرخط خبرها

خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
خدمتی دیگر از شهرداری مشهد، پاسخگویی سه زبانه به زائران و مجاورین مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از اجرای طرح ادغام مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز باهدف راهنمایی زائران خبرداد.

"سید ناصر نعمتی" با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به سردرگمی زائرین و مجاورین و کاهش امکان نظارت بر نحوه پاسخگویی، خدمات و موازی کاری بین دستگاه‌ها به واسطه تعدد مراکز ارتباط تلفنی در شهرداری، مرکز تماس راهنمای زائر با ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز ادغام شد.

وی با بیان اینکه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به منزله یک پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان شهرداری است که کلیه معضلات اعلام شده از سوی شهروندان را به مسئولان مربوطه منتقل می‌کند، افزود: به منظور تحقق یکپارچگی در کل سازمان شهرداری در مقوله ارتباط مردمی بر آن شدیم تا جهت ایجاد مرکز تماس جامعی در شهرداری با محوریت اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اقدام کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: این اقدام در راستای راه‌اندازی مرکز تماس جامع شهرداری مشهد و تلفیق مرکز تماس راهنمای زائر با ۱۳۷ در ایام نوروز، توسط اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اجرایی شد.

نعمتی همچنین از اضافه شدن امکان پاسخگویی سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) به زائران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام در نوروز امسال خبر داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->