برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

بهداد، بهترین بازیگر مرد جشنواره تورنتو

  • کد خبر: ۱۰۳۱۱
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
بهداد، بهترین بازیگر مرد جشنواره تورنتو
در پنجمین جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو که امسال با نام جشنواره فیلم کوروش در کانادا برگزار شد، حامد بهداد، بازیگر مشهدی، برای بازی در فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.
بزازان -  در این رویداد سینمایی که از ۲۲ تا ۲۸ نوامبر (۱ تا ۷ آذر) برگزار شد، بهمن مقصودلو، خاطره شیبانی و بروس دمارا اعضای هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می‌دادند. در ادامه، جایزه بهترین فیلم و فیلم‌نامه به «قسم» محسن تنابنده رسید و مونا زند حقیقی برای ساخت فیلم «بنفشه‌های آفریقایی» بهترین کارگردان شناخته شد. فاطمه معتمد‌آریا نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت..
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->