پزشکیان: به هیچ‌وجه دنبال جنگ و درگیری نیستیم رهبر انصارالله: آمریکا در کشتار‌ها و فجایع علیه ملت فلسطین دست دارد سفیر استرالیا به وزارت خارجه کشورمان احضار شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های صهیونیستی به خودرو‌های حامل ملزومات پزشکی در سوریه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) در عملیات استشهادی بئرالسبع یک سرباز کشته و ۱۰ صهیونیست زخمی شدند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس باقری کنی: شرایطی که فلسطینی‌ها با طوفان‌الاقصی شکل دادند فراتر از فلسطین امتداد پیدا کرد سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ناامن‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است سیدحسن نصرالله، نماد مقاومت شیعه جزئیاتی جدید از ماجرای انفجار پیجر‌های حزب‌الله در لبنان مقاومت عراق از حملات پهپادی به اراضی اشغالی خبر داد رهبری به فرمانده نیروی هوافضای سپاه به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق»، «نشان فتح» دادند رئیس پیشین سازمان سیا: در صورت حمله اسرائیل، ایران پاسخ خواهد داد دبیرکل سازمان ملل: زمان خاموش‌کردن آتش اسلحه‌هاست منابعی در نیروهای مسلح از آماده شدن طرح پاسخ سخت به اقدام احتمالی صهیونیست‌ها خبرداد توضیحات پلیس راهور در خصوص افزایش هزینه ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت  سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد دستگیری عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان (۱۵ مهر ۱۴۰۳) همه چیز درباره سفیر جدید انگلیس در ایران | کابل، بیروت و حالا تهران تظاهرات حامیان عمران خان در اسلام آباد به خشونت کشیده شد طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده!
سرخط خبرها

پافشاری بایدن بر جمله «پوتین نباید بر سر قدرت بماند»

  • کد خبر: ۱۰۳۲۴۵
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
پافشاری بایدن بر جمله «پوتین نباید بر سر قدرت بماند»
رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه گفت که از اظهارات اخیر خود درباره رئیس جمهور روسیه عقب نشینی نمی‌کند و اظهاراتش بیانگر خشم از اقدامات پوتین بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه در سخنانی در واکنش به اظهارات چند روز پیش خود درباره «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفت که هرگز در مورد چیزی که درباره رئیس جمهور روسیه گفته عقب نشینی نمی‌کند و با اظهارات خود، خشمش را از پوتین ابراز داشته است.

وی در ادامه گفت: «چیزی که پوتین انجام می‌دهد کامل غیرقابل قبول بوده، اما وی ناتو را متحدتر کرده است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: «اگر پوتین به رویکرد خود درقبال اوکراین ادامه دهد، به فرد منحوسی تبدیل خواهد شد».

وی گفت که کسی باور نمی‌کند که ما درصدد سرنگونی پوتین هستیم و سخنان من درباره وی، بیانگر خشمم از اقدامات این فرد بوده است.

بایدن در ادامه سخنانش گفت: «هرگز از واکنش‌مان در صورتی که پوتین از سلاح شیمیایی در اوکراین استفاده کند، رونمایی نخواهم کرد».

رئیس جمهور آمریکا گفت: «آمادگی من برای دیدار با پوتین وابسته به این است که وی می‌خواهد در این دیدار درباره چه چیزی بحث کند».

بایدن گفت: «آن چیزی که درباره ضرورت کناره گیری پوتین از قدرت گفتم بیانگر خشم من از اتفاقاتی است که روی می‌دهد و بیانگر سیاست ایالات متحده نیست».

بایدن شنبه شب حین سخنرانی در لهستان گفته بود «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نباید بر سر قدرت بماند.  

سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به ادعای اخیر جو بایدن به خبرگزاری رویترز گفت: «به بایدن ربطی ندارد که در این‌باره تصمیمی بگیرد. رئیس جمهور روسیه توسط مردم روسیه انتخاب می‌شود».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->