اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند صعود بنی‌طبا به نیمه نهایی جودوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + ویدیو ابقای نکونام در استقلال| تغییرات منتفی شد خداداد عزیزی عزادار شد + عکس و فیلم قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری مارتینز، شانس اصلی بردن جایزه یاشین آفریقایی‌ها در راه بارسا سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید هندبال خراسان دور از لیگ برتر! دیسکالیفه شدن دو ورزشکار خراسانی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس | برخورد سخت با آبروریزی بزرگ! تاریخ‌نگاری حضور تیم‌های مشهدی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور - شماره ۱۷۶ طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند
سرخط خبرها

حمید خوشخوان، داور پیشکسوت فوتبال ایران درگذشت

  • کد خبر: ۱۰۳۲۵۵
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
حمید خوشخوان، داور پیشکسوت فوتبال ایران درگذشت
پیشکسوت خوشنام داوری فوتبال کشورمان صبح امروز درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید خوشخوان که در دوره قضاوتش یکی از داوران ملی فوتبال ایران بوده است، در سن ۸۳ سالگی به دیار باقی شتافت.

در کارنامه پربار حمید خوشخوان سابقه قضاوت در دو دربی نیز دیده می‌شود که اولین آن در سال ۶۲ بود. استقلال در آن مسابقه که پرتماشاگرترین دربی تهران بوده است با تک گل پرویز مظلومی پیروز شد.

مرحوم خوشخوان در سال ۶۸ و در ۵۱ سالگی باز هم دربی تهران را قضاوت کرد و مسن‌ترین داور دیدار استقلال - پرسپولیس شد. در آن بازی نیز پرسپولیس با تک گل رضا عابدیان از سد استقلال گذشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->