هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نماینده مجلس: مشهد برای تبدیل شدن به یک جهانشهر فاصله‌های بسیاری با استاندارد‌های لازم دارد

  • کد خبر: ۱۰۳۳۶۵
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
نماینده مجلس: مشهد برای تبدیل شدن به یک جهانشهر فاصله‌های بسیاری با استاندارد‌های لازم دارد
فاطمه رحمانی در حاشیه دیدارهای هیئت دولت از مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: مشهد برای آنکه بتواند جهانشهر شود، فاصله های بسیاری با استانداردهای لازم دارد و امکانات کنونی مشهد همانند سایر کلانشهرهای کشور است.

گروه سیاست | شهرآرانیوز؛ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به ضرورت تکریم زائر و فرهنگ زیارت به عنوان یک محور مهم برای جمهوری اسلامی اشاره کرد.

فاطمه رحمانی در حاشیه دیدارهای هیئت دولت از مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: مشهد برای آنکه بتواند جهانشهر شود، فاصله های بسیاری با استانداردهای لازم دارد و امکانات کنونی مشهد همانند سایر کلانشهرهای کشور است.

وی با اشاره به حضوران زائران داخلی و خارجی در مشهد عنوان کرد: وجود چنین فرصتی سبب می شود تا زیرساخت های بیشتری برای مشهد درنظر گرفته شود. از سوی دیگر، زیارت زائر باید به یک مبنا و محور برای جمهوری اسلامی ایران بدل شود.

رحمانی در ادامه به سایر مشکلات مشهد اشاره و تصریح کرد: حاشیه نشینی کنونی در مشهد به هیچ عنوان زیبنده این شهر نیست و باید به شکلی بنیادین به این مسئله پرداخت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کیفیت آب شرب مشهد و آلودگی هوای دومین کلانشهر ایران باید در اولویت های دولت برای رفع مشکلات قرار گیرد.

رحمانی به ورزش، آموزش و پرورش و نیازهای بیمارستانی مشهد نیز اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر نیازمند افزایش سرانه های ورزشی، آموزشی و گسترش خدمات بیمارستانی و تخت های ویژه بیماران در مشهد هستیم و امیدواریم دولت در تعامل با نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، این مشکلات را به شکلی مفید و موثر برطرف سازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->