انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

تکمیل واکسیناسیون برای ادامه آموزش حضوری

  • کد خبر: ۱۰۴۴۷۶
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تکمیل واکسیناسیون برای ادامه آموزش حضوری
استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری در سال جدید، بر تکمیل واکسیناسیون کرونا به ویژه دز نوبت سوم در جمعیت دانش آموزان تأکید می‌شود.

امیررضا وثوقی | شهرآرانیوز؛ بر اساس اعلام وزارت آموزش وپرورش، میزان حضور دانش آموزان در مدارس ۸۵درصد است و با توجه به تأکید مسئولان بر حضور حداکثری دانش آموزان در مدارس، استاندار خراسان رضوی به تشریح بخشی از دستورالعمل‌های مرتبط به بازگشایی پرداخت و گفت: با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری در سال جدید، بر تکمیل واکسیناسیون کرونا به ویژه دز نوبت سوم در جمعیت دانش آموزان تأکید می‌شود.

یعقوبعلی نظری در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا، درباره غیبت دانش آموزان و تعطیلی کلاس و مدرسه در صورت ابتلا به کرونا، افزود: ادامه کلاس‌های حضوری در وهله اول با تأکید بر دانش آموزمحوری است. یعنی اگر تشخیص داده شد که دانش آموزی به کرونا مبتلا شده است، باید قرنطینه شود و در کلاس حضور نیابد.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی تأکید بر کلاس محوری خواهد بود. اگر در کلاسی ضریب ابتلا به کرونا در بین دانش آموزان بالا بود، آن کلاس لغو می‌شود. در مرحله آخر مدرسه محوری خواهد بود. یعنی اگر ضریب ابتلا به کرونا در مدرسه‌ای بالا بود، آن مدرسه در آن محدوده و منطقه تعطیل شود.

بستری ۴۰۹ بیمار کرونایی در استان

به گزارش وبدا، رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در زمینه آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: هم اکنون ۴۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۱۶ نفر است.

محمد پهلوان بیان کرد: ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۸۱ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

۳۶۰ مادر باردار غربالگری شدند

رئیس گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بیان کرد: در ایام نوروز غربالگری کرونا برای همه ۴۵هزار مادر باردار زیرپوشش این دانشگاه انجام شده است. محمد احمدیان افزود: در این غربالگری حدود ۶۳۰مادر باردار دارای علائم و نیازمند پیگیری شناسایی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->