درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

تماس یا مراجعه حضوری برای صدور کارت طلایی کلاهبرداری است

  • کد خبر: ۱۰۴۸۳۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تماس یا مراجعه حضوری برای صدور کارت طلایی کلاهبرداری است
هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمه‌ای و درمانی کلاهبرداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرغم هشدارهای مکرر این سازمان و تأکید بر این مهم که هیچگاه تماسی از طرف این سازمان جهت دریافت وجه در قبال خدماتی اعم از ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و... با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه‌شدگان توسط کلاهبرداران بوده‌ایم. در حال حاضر، صدور هیچ‌گونه کارتی (با عنوان کارت سلامت و...) در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار ندارد.

بیمه شدگان و بازنشستگان، توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی، شماره تلفن و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند؛ لازم است که عموم مردم به ویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌شود، توجه داشته باشند که الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه، موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع داده و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌انداری شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->