آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها

حل مشکلات شهر زیر ذره‌بین شهردار مشهد / سرکشی روزانه شهردار مشهد از مناطق مختلف شهر

  • کد خبر: ۱۰۵۰۸
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
حل مشکلات شهر زیر ذره‌بین شهردار مشهد / سرکشی روزانه شهردار مشهد از مناطق مختلف شهر
معاون امور مناطق حوزه شهردار مشهد گفت: شهردار مشهد نیز در پایان هر شب و صبح زود بازدید میدانی از شهر دارد و ضمن بازدید از تمام مناطق، نکات را به شهردار هر منطقه منتقل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی‌زاده مقدم با بیان اینکه با بیان اینکه شهرداران مناطق بازدید‌های دوره‌ای از منطقه‌های مختلف شهرداری دارند، گفت: در هر شهرداری اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی در مناطق برخوردار و کم‌برخوردار داریم که اگر هر شهروندی نارضایتی داشت بتواند به این دفاتر مراجعه کند.
معاون امور مناطق حوزه شهردار مشهد با بیان اینکه تمام شهرداران ما یک روز در هفته ملاقات عمومی دارند و شهروندان می‌توانند مستقیم به شهردار منطقه مراجعه کنند، افزود: شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و بپرسند ملاقات عمومی شهردار منطقه محل زندگی‌شان چه ساعتی و در کجا است.
وی ضمن اشاره به وجود بازرس در هر منطقه گفت: شهروندان پس از ثبت‌نام و پر کردن فرم می‌توانند با شهردار منطقه ملاقات کنند و اگر کار ضروری و خاصی دارند بلافاصله بازرسی همان منطقه بررسی و ارزیابی می‌کند.


شیب خدمات شهری به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای است


حسینقلی‌زاده مقدم تشریح کرد: همچنین در هر منطقه یک کمیته نظارتی شورای شهر داریم که شهروندان می‌توانند درخواست وقت ملاقات کنند و اعضای شورای شهر کمیته نظارتی را ملاقات کنند.
معاون امور مناطق حوزه شهردار مشهد در رابطه با نظارت بر بودجه در مناطق بیان کرد: نه تنها در حوزه دادرسی مرکز و حوزه شهردار، بلکه بودجه‌های معاونت تخصصی نیز مدام در حال پایش و ارزیابی مناطق در حوزه عملکردی تخصصی هستند.
وی تصریح کرد: ما یک شورا به نام «شورای شهرداران مناطق» داریم که به ریاست رئیس حوزه شهردار هر جلسه در یک منطقه برگزار می‌شود و تمام شهرداران مناطق از آن منطقه بازدید می‌کنند و در جریان تمام مسائل مناطق قرار می‌گیرند.
حسینقلی‌زاده مقدم افزود: شهردار مشهد نیز در پایان هر شب و صبح زود بازدید میدانی از شهر دارد و از تمام مناطق بازدید و نکات را به شهردار هر منطقه منتقل می‌کند.
معاون امور مناطق حوزه شهردار نسبت به رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار گفت: درآمد مناطق در خزانه شهرداری متمرکز است و این‌گونه نیست که درآمد منطقه کم‌برخوردار در منطقه برخوردار خرج شود؛ هم شورای قبل و هم شورای فعلی تاکید دارند که شیب خدمات به سمت مناطق کم‌برخوردار باشد، مثلا ما در منطقه ۵، یک مجموعه آبی و ورزشی افتتاح کردیم یا ساماندهی منطقه کشف رود را که شهرداری متولی آن شده است را انجام دادیم.
وی با تاکید بر عدم تفاوت در رسیدگی به مناطق برخوردار و کم‌برخوردار تشریح کرد: هر منطقه‌ای که بستر و زیرساخت داشته باشد، خدمات‌رسانی انجام می‌شود و در هر دوره، چون در مناطق حاشیه‌ای زیرساخت مناسب برای خدمات‌رسانی وجود نداشته شیب خدمات به سمت مناطق حاشیه‌شهر و کم‌برخوردار بوده است.
حسینقلی‌زاده مقدم در ادامه روند رسیدگی به مشکلات شهروندان مطرح کرد: اگر شهروندان نکته‌ای دادند و مشکلی دارند که فکر می‌کنند مدتی است رسیدگی نشده است با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و مشکل را منتقل کنند تا همکاران ما پیگیری کنند، برخی از این مشکلات با اقدامات کوچکی قابل حل است و برخی نیاز به تامین منابع مالی دارد.

 


منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->