زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم
سرخط خبرها

شکایت عزیزی خادم از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وجاهت قانونی دارد؟

  • کد خبر: ۱۰۵۲۳۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
شکایت عزیزی خادم از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وجاهت قانونی دارد؟
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال با وجود برکناری از این سمت برای بازگشت در تکاپو است. او برای رسیدن به اهدافش از اعضای هیات رئیسه شکایت کرده درحالی که این شکایت وجاهت قانونی ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شهاب الدین عزیزی خادم که ماه‌ها پیش از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد به دنبال بازگشت به رقابت برای حضور دوباره در فدراسیون فوتبال است. رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای رسیدن به اهدافش حربه‌های متعددی را پیش گرفته که یکی از آن‌ها شکایت از اعضای هیات رئیسه است. عزیزی خادم اعتقاد دارد که برای عزل او ادله کافی ارائه نشده است. در همین راستا صفی الله فعانپور، سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال هم اظهار نظری انجام داده و تاکید کرده که با طرح ادله کافی چنین تصمیمی اتخاذ شده است. با این حا فرصت برای عزیزی خادم وجود خواهد داشت تا از خودش دفاع کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->