ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر

  • کد خبر: ۱۰۵۹۶۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
ممنوعیت انتشار محتوای ضد تغییرات اقلیمی در توئیتر
توئیتر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر سیاستمداران و چهره‌های برجسته جهان از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم مجازی اخیرا اعلام کرد اجازه انتشار به محتوای مخالف با تغییرات اقلیمی را نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت توئیتر به تازگی اعلام کرد که کاربران و  تبلیغ کنندگان این پلتفرم را از اجرای تبلیغاتی که در تضاد با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا هستند، منع می‌کند.

دو مقام توییتر در یک پست وبلاگی در رابطه با موضوع فوق گفتند که ممنوعیت و حذف چنین تبلیغاتی با سیاست این شرکت در مورد محتوای نامناسب همسو است، زیرا توئیتر تبلیغات با استفاده از محتوای گمراه کننده را ممنوع می‌کند.

شان بویل، مدیر بخش سیاست‌های مرتبط با پایداری توییتر و کیسی جونود، مدیر پایداری جهانی این شرکت، در رابطه با سیاست جدید خود می‌گویند: ما معتقدیم که نباید از طریق انکار تغییرات آب و هوایی در توییتر کسب درآمد شود و تبلیغات نادرست نباید اهمیت گفتگو‌های مهم درباره بحران آب و هوایی را تحت تاثیر قرار دهد.

این اعلامیه در روز جهانی زمین، با هدف ارتقاء آگاهی از محیط زیست اعلام شد. باید توجه داشت که تغییر اقلیم به تغییر دما و سایر تغییرات آب و هوایی در طول زمان اشاره دارد. به گزارش سیناپرس، طبق گزارش منابع رسمی، دمای کره زمین از سال ۱۹۰۱ تا ۲۰۲۰ حدود ۹۸/۱ درجه فارنهایت افزایش یافته است.

گفتنی است دانشمندان و پژوهشگرانی که آب و هوا و اقلیم جهان را مورد مطالعه قرار داده اند، در مورد تأثیر انسان بر تغییرات آب و هوایی اختلاف نظر دارند و به همین دلیل سیاست جدید توییتر با حمایت‌ها و انتقادات مختلفی مواجه شده است.

به گزارش گوگل و پینترست قبلاً ممنوعیت‌هایی را برای محتوای خاصی از جمله پست‌هایی که تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک فریب یا کلاهبرداری معرفی می‌کردند، اعمال کرده بودند.

سیاست جدید توییتر در حالی اجرایی است که این شرکت تلاش می‌کند از خریداری شدن کل سهام این شرکت توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا جلوگیری کند. ایلان ماسک در این رابطه گفته است که هدفش از خرید شرکت توئیتر و خصوصی کردن آن این است که پتانسیل‌های موجود در این پلتفرم را محقق کند تا توئیتر بتواند پلتفرمی برای گسترش آزادی بیان در سراسر جهان باشد.

در این میان ماسک هنوز در مورد سیاست جدید این شرکت در زمینه تغییرات آب و هوایی اظهار نظر نکرده است.

منبع: سیناپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->