«مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی
سرخط خبرها

لزوم تغییر ساختار‌ها برای سامان دهی حاشیه شهر

  • کد خبر: ۱۰۶۸۳۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
لزوم تغییر ساختار‌ها برای سامان دهی حاشیه شهر
غلامحسین صاحبی - عضو شورای اسلامی شهر مشهد

بیشترین دغدغه و پیگیری مسائل مردمی به محدوده حاشیه شهر مشهد مربوط است. از شورا‌های چهارم و پنجم بسترسازی‌های مناسبی برای حاشیه شهر وجود دارد؛ بنابراین معطلی به علت نبود طرح‌های مختلف در مناطق کم برخوردار، توجیه پذیر نیست و مسائل را باید طبق طرح‌های قبلی پیش ببریم. حضور سرمایه گذار در حاشیه شهر نیازمند تسهیلگری است.

مصوبات بازآفرینی خوبی ویژه حاشیه شهر داریم که ساکنان در صورت نوسازی خانه هایشان می‌توانند از تسهیلات قرض الحسنه و تخفیفات شهرداری بهره‌مند شوند. ساختار‌ها در زمینه سامان دهی حاشیه شهر باید تغییر کند. در این زمینه نیازمند «سازمان اجرایی حاشیه شهر» هستیم تا همه دستگاه‌ها پاسخگو باشند و بتوانیم اعتبارات ملی داشته باشیم.

با پیگیری این جانب، ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه برای ایجاد فضای سبز در بافت‌های حاشیه شهر تصویب شد که امیدوارم هرچه زودتر به سرانجام برسد. زیرا تاکنون هیچ اقدام مؤثری انجام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->