جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۱ رکورد شکست

  • کد خبر: ۱۰۷۲۳۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۱ رکورد شکست
براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی وسائل نقلیه مختلف در روزهای گذشته و در تعطیلات عید فطر، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور در بازه زمانی هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه مختلف در روزهای گذشته ترددهای بین استانی داشته‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد و در مقایسه با همین ایام درسال‌های ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ به ترتیب ۱۹ و شش درصد افزایش داشته است. البته بیشترین تردد در روز گذشته (یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه) با یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۷۰۷ وسیله نقلیه در جاده‌های کشور رخ  داد.

سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۱ رکورد شکست

براساس نقشه تخلیه و انباشت خودروهای بومی استان‌های مختلف در روزهای هفتم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه، همه استان‌ها با افزایش ترددهای بین‌استانی مواجه بودند. باز هم مانند دیگر ایام تعطیل در طول امسال و سال‌های گذشته استان‌های مازندران و گیلان با ۷۵ و ۷۴ افزایش بیشترین ترددهای بین استانی را تجربه کردند و هرمزگان، بوشهر و خراسان رضوی با ۶۴ درصد، ۵۹ درصد و ۵۹ درصد رضد، بیشترین افزایش تخلیه و انباشت خودرو را تجربه کردند.

سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۱ رکورد شکست

سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۱ رکورد شکست

اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان نیز در همین ایام نشان می‌دهد که بیش از شش میلیون و ۸۷۶ هزار پلاک خودرو با ترکیب مبدا استان‌های مختلف در محورهای برون‌شهری مشاهده شدند که از این تعداد حدود شش میلیون و ۴۶۵ هزار پلاک معادل بیش از ۹۵ درصد آن‌ها مربوط به خودروهای شخصی مردم بوده است.

سفرهای مردم در تعطیلات عید فطر ۱۴۰۱ رکورد شکست

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->