یک شرکت ژاپنی از تحقیق درباره انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان خبر داد نمایندگی ایران در سازمان ملل: وارد رقابت‌ها و جنجال‌های داخلی و انتخاباتی آمریکا نمی‌شویم پزشکیان: قدرت مسلمانان بر وحدت و انسجام ماست دولت، لایحه اصلاح قانون هواپیمایی کشوری را تقدیم مجلس کرد ستاد کل نیروهای مسلح: اراده ما بر خونخواهی شهید هنیه خواهد بود آغاز سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور پزشکیان تسلیت رئیس جمهور به مردم لبنان | پزشکیان: جنایتکار قطعا مجازات عادلانه خواهد شد جریمه خودروهای سنگین باربری که از حد مجاز بیشتر باشد چقدر است؟ آمریکا: در انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی لبنان دخالتی نداشتیم پوتین امضای موافقت‌نامه جامع راهبردی ایران و روسیه راپذیرفت تل‌آویو: قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل حمایت از تروریسم است حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا در فلسطین اشغالی تیم بسیج جامعه پزشکی ایران وارد لبنان شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را پیگیری می‌کند تیم ۸ نفره چشم‌پزشکان ایرانی عازم لبنان شدند هزینه اتباع افغانستانی در ایران سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار است ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان نشست برگزار می‌کند اعترافات جالب عزت الله ضرغامی در خصوص دوران مسئولیتش در سازمان میراث فرهنگی حماس حملات تروریستی رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد
سرخط خبرها

رئیس مجلس با خانواده‌ شهیدان حرم رضوی دیدار کرد

  • کد خبر: ۱۰۸۳۲۰
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
رئیس مجلس با خانواده‌ شهیدان حرم رضوی دیدار کرد
رئیس مجلس با خانواده‌ شهیدان حرم رضوی (شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی) دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ، با خانواده‌های شهیدان حرم رضوی (شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه برادر شهید اصلانی ضمن اشاره به ویژگی‌های شخصیتی دو شهید گفت: شهید اصلانی و شهید دارایی همواره در حاشیه شهر مشهد به مردم خدمت می‌کردند و خود را خادم مردم می‌دانستند.

وی ادامه داد: دو شهید پیرو فرمایشات رهبر انقلاب مسجد را محور امور و راه حل مشکل مردم می‌دانستند، این شهدا مسجد را به سنگر صلح، محرومیت زدایی، سلامت و دانش افزایی تبدیل کرده بودند.

برادر شهید اصلانی در پایان خواستار تهیه مستند تلویزیونی درخصوص اقدامات محرومیت‌زدایی این دو شهید شد تا مردم با اقدامات جهادی آن‌ها بیشتر آشنا شوند.

همچنین برادر شهید دارایی نیز در این دیدار به اقدامات مردمی این دو شهید در تربت جام اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر شد.

در این دیدار صمیمانه قالیباف ضمن آرزوی علو درجات برای این شهدای گرانقدر ابراز امیدواری کرد با تبیین خدمات و ایثارگری‌های این شهدای عزیز مردم و خصوصاً نسل جوان با روحیه فداکاری و جهادی شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی به عنوان الگو آشنا شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->