بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سرپرست وزارت امور خارجه عازم نیویورک شد مقام روسی: ترامپ را برنده انتخابات آمریکا بدانید تازه‌ترین واکنش بایدن به سوءقصد به ترامپ حمله موشکی قسام به نظامیان متجاوز صهیونیست (۲۴ تیر ۱۴۰۳) آغاز مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر انقلاب + فیلم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان از مردم یمن برای حمایت از فلسطین قدردانی کرد واکنش حماس به جنایت جدید اسرائیل در «النصیرات» غزه عربستان ترور نافرجام ترامپ را محکوم کرد پزشکیان در تماس با هنیه: فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت جهاد اسلامی عملیات در جنوب تل‌آویو را تبریک گفت | این عملیات «پاسخ طبیعی» به «جنایات مستمر» علیه فلسطینی‌ها بود اردوغان با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد حمله هوایی آمریکا و انگلیس به ۲ نقطه در استان «الحدیده» یمن واکنش مقامات اروپایی به ترور نافرجام ترامپ کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل رکورد زد ترکیه: نتانیاهو به دنبال صلح در غزه نیست | غزه نیازمند تلاش جهانی برای توقف وحشیگری است ضربه سخت حماس به نیروهای کماندوی اسرائیل + فیلم کشف مواد منفجره در خودرو ضارب ترامپ فرمان سکوت ستاد ترامپ بعد از ترور نافرجام تیراندازی در آلمان ۵ نفر کشته و زخمی برجای گذاشت (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر کشور: ترور شهید «صیاد خدایی» در کمیته‌ای در حال بررسی است

  • کد خبر: ۱۰۹۷۷۸
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
وزیر کشور: ترور شهید «صیاد خدایی» در کمیته‌ای در حال بررسی است
وزیر کشور گفت: ترور شهید صیاد‌خدایی در کمیته‌ای که با همکاری و هماهنگی نهاد‌های نظامی و امنیتی تشکیل شده، در دست بررسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی روز دوشنبه در این کمیسیون حاضر شد و ابعاد امنیتی و پیامد‌های اجتماعی طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را شرح داد.

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رییس جمهوری برای اجرای این طرح یادآور شد: در زمان اجرای این طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم. امنیت مواد غذایی به یک مساله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشور‌ها به شدت در حال  ذخیره کالا‌های اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تامین کالا‌های اساسی، امروز مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سوالاتی را درباره ابعاد اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

رئیس شورای امنیت کشور در ادامه این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی نهاد‌های نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده ایشان و همرزمانش، گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->