آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها

تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۵۹۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، با اشاره به اعمال تغییر نرخ بهای خدمات به ۱۰۰۰ تومان از روز گذشته و تفاوت نرخ خطوط روزانه شهری با سایر خطوط این سازمان گفت: برابر مصوبات اخذشده که از سال‌های گذشته نیز وجود دارد، کرایه خطوط حومه و شب‌کار با خطوط روزانه شهری متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز، "علی‌اصغر نیشابوری"در خصوص تفاوت کرایه برخی خطوط افزود: طبق قانون، هزینه سرویس‌دهی اتوبوس خطوط به حومه شهرکه دارای مسافت‌های طولانی و مسافر کمتر هستند بیشتر از خطوط روزانه شهری است.

وی اضافه کرد: این موضوع از گذشته نیز بوده و هرسال با اخذ مصوبات مربوطه، نرخ خطوط حومه تعیین و بیشتر از خطوط روزانه شهری بوده است.

نیشابوری افزود: میانگین تراکنش روزانه در خطوط حومه به‌مراتب کمتر از خطوط شهری بوده و با فرض برابر بودن هزینه‌های هر دستگاه ناوگان شهری و حومه، به‌طور متوسط بهای تمام‌شده در خطوط حومه حدود ۳۴ درصد بیشتر از خطوط شهری است و به هر میزان که تراکنش یک خط حومه کمتر باشد، برای برقراری و تداوم سرویس‌دهی، هزینه بهای تمام‌شده آن خط نیز از میزان ذکرشده بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس کرایه خطوط ۷۰۲، ۵۰۲، ۴۰۲، ۴۰۱، ۳۰۲ و ۴۰ با من کارت هزار و ۱۰۰ تومان و به‌صورت نقدی هزارو ۸۰۰ تومان تعیین‌شده است.

نیشابوری ادامه داد: همچنین خطوط ۷۰۴، ۵۰۶، ۵۰۵، ۵۰۴، ۵۰۳، ۳۰۵، ۳۰۴، ۳۰۳ و ۱۲۰۵ نیز با استفاده از من‌کارت مبلغ هزار و پانصد و به‌صورت نقدی دو هزار و چهارصد تومان درنظرگرفته شده است.
وی اضافه کرد: خطوط ۳۰۶ و ۳۰۷ نیز با من کارت مبلغ دو هزار تومان و به‌صورت نقدی سه هزار تومان و خطوط ۲۰۷.۱، ۲۰۷، ۲۰۶ و ۵۰۱ هم با من کارت دو هزار و پانصد و به‌صورت نقدی سه هزارتومان تعیین‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین کرایه خطوط فوق‌العاده شب‌کار در ساعت اول با من کارت هزار و پانصد تومان و نقدی دودهزار و چهارصد تومان و در ساعات بعدی با من کارت دو هزارتویمان و به‌صورت نقدی سه هزارتویمان درنظرگرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->