نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عطایی:بخاطر اختلاف سلیقه در کار با توتولو قطع همکاری کردیم

  • کد خبر: ۱۱۱۱۰۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
عطایی:بخاطر اختلاف سلیقه در کار با توتولو قطع همکاری کردیم
در پایان اردوی تدارکاتی صربستان و با نظر بهروز عطایی، توماس توتولو از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران که به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی در صربستان به‌سر می‌برد و امروز برای حضور در نخستین هفته لیگ ملت‌ها راهی برازیلیا شد.
بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان و بنا به تشخیص بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، توماس توتولو مربی تیم ملی، پس از دومین دیدار دوستانه مقابل صربستان از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مورد توضیح داد: توماس توتولو با توجه به آشنایی‌ای که از همراهی حدود ۶ ماهه با تیم ملی داشت، در کنار تیم قرار گرفت تا با این آگاهی مسیر حرکتی تیم در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان شکل بهتری بیابد.
بهروز عطایی افزود: در این حدفاصل که توتولو به تیم اضافه و کار‌های فنی انجام شد هر دو به این جمع بندی نهایی رسیدیم که سلایق و مدل کار ما با هم تفاوت دارد و این اختلاف سلیقه شاید سبب شود که روند حرکتی تیم دچار چالش شود و نتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.
وی با تاکید بر این که این جدایی ربطی به دو بازی تدارکاتی اخیر با تیم ملی صربستان ندارد، تصریح کرد: سبک تمرینی و نوع تحلیل بازی ما دو نفر تفاوت ساختاری عمده داشت و امکان همسو شدن نبود به همین دلیل طی صحبتی که با توتولو داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که قطع همکاری شود و مسیر را با دیگر افراد گروه ادامه دهیم.
عطایی در پایان با بیان این‌که با توماس توتولو به هیچ وجه اختلاف رفتاری نداشته، اظهار کرد: توماس انسان خوب، کاربلد و موجهی است و بحث اصلی تفاوت سلیقه در نوع تمرین، آنالیز و تحلیل از تیم‌ها بود و این مسیر به انجام درست کار کمک نمی‌کرد، به همین دلیل خیلی راحت با هم به این جمع بندی رسیدیم که این همکاری ادامه نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->