پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان رضوی: هنرمندان با استفاده از هنر خود زمینه اتصال به امام رئوف را فراهم کنند

  • کد خبر: ۱۱۲۰۹۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
استاندار خراسان رضوی: هنرمندان با استفاده از هنر خود زمینه اتصال به امام رئوف را فراهم کنند
استاندار خراسان رضوی گفت: خوب است هنرمندان با استفاده از هنر خود ابزار اتصال به امام رئوف را فراهم کنند.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) که در حرم رضوی برگزار شد، بیان کرد: خداوند منابع معنوی پر فیضی و پربرکت ائمه اطهار را در اختیار ما قرار داده که می‌توانیم در تمسک به آنان اراده کرده و به آنان برسیم. شرط تحقق رسیدن به جایگاه والای ائمه اطهار کیفیت تمسک ما به این منابع پرفیض است.

وی خاطرنشان کرد: در ایران و در خراسان رضوی و به خصوص در مشهد افتخار داریم که مجاور امام رضا‌(ع) هستیم و از نعمت بزرگی همچون خادمی زائران یکی از ائمه اطهار برخوردار هستیم. از درگاه خداوند درخواست داریم که افتخار این هم‌جواری و خدمت بر زائران را به ما عنایت کند و زمینه استفاده و بهره‌برداری از آن را بر ما هدایت کند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد:  این گنج‌های معنوی قطعا برای حل معضلات اجتماعی پاسخگو خواهد بود. همچنین در عرصه‌های علمی اگر بنا داریم گامی برداریم، منابع پرفیض علمی در اختیار جامعه بشریت است.

نظری ادامه داد: در این نقطه پر فیض تمام امکانات برای ما محیا است. در خراسان رضوی رویکرد اساسی خود را در همه عرصه‌ها بر این پایه قرار دادیم. حتی در عرصه‌های اقتصادی معتقدیم که اگر اهداف اقتصادی را به این منبع گره بزنیم در عرصه‌های اقتصادی نیز موفق خواهیم شد و عرصه اقتصادی نیز به یک عرصه تربیتی تبدیل خواهد شد.

وی گفت: در خراسان رضوی که از برکت وجود امام رضا(ع) بهره‌مند شده‌ایم امیدوارم در اتصال به ائمه اطهار مشمول عنایت آن حضرت شویم. مفتخریم که در خدمت به تک تک زائران امام رضا(ع) این برنامه را در دستور کار خود قرار دهیم. همچنین خوب است هنرمندان با استفاده از هنر خود ابزار اتصال به امام رئوف را فراهم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->