نقاط ضعف و قوت دومین نمایشگاه جامع لوازم تحریر ایرانی در مشهد | مشق علم با نوشت افزار ایرانی رصد بازار کالا‌های اساسی در (۲۹ شهریور۱۴۰۳ ) | رب گوجه‌فرنگی هم پس از لبنیات گران شد قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) | دلار ۵۹,۲۰۰ تومان سود طلای سرخ ایران در جیب دیگر کشور‌ها | صادرکنندگان رسمی گرفتار موانع ارزی سود بانکی چقدر است؟ نرخ بلیت هواپیما برای مسیر رفت و برگشت مشهد - تهران امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از واحدهای مسکن ملی به سرانجام رسید؟ برای تهیه خیارشور، خیار را کیلویی چند بخریم؟ | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) تخلف میلیاردی شستا جیب بازنشستگان را خالی کرد معاون اول رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد استاندار خراسان رضوی: ساخت قطعات خودرو یکی از مزیت های استانی است شهردار مشهد: خودرو سازان در کیفیت و قیمت رقابت کنند آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور ۳۰ شرکت‌ رونمایی از «وویا فری» خودروی برقی دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی مشهد+ ویدئو زیان انباشته سایپا و ایران‌خودرو ۲۲۴ هزار میلیارد تومان است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد امروز افتتاح می‌شود (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) خانه‌های ۲۵ متری با معیار‌های ایرانی‌اسلامی در تضاد است ترمیم دستمزد کارگران در نیمه دوم سال، قدرت معیشت و رفاه را افزایش می‌دهد فشار بورس کاهش یافت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) مطالبه ۲۹ همت مالیات از محل کشف فرار مالیاتی | وجود ۶۰ دانه‌درشت در فرار‌های مالیاتی با کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان این خودرو‌های خارجی را بخرید (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌های ایرانی را می‌توان خرید؟ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تعلیق سایت‌های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد قیمت گوشت قرمز امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ + جدول عودت وجه ۹۲ میلیاردی به شاکیان واحد‌های صنفی در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی دارند؟
سرخط خبرها

برق ۱۵ اداره و ۳ وزارتخانه پرمصرف تهران قطع شد

  • کد خبر: ۱۱۲۲۹۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
برق ۱۵ اداره و ۳ وزارتخانه پرمصرف تهران قطع شد
در راستای برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، روز گذشته برق ۱۵ اداره پرمصرف پایتخت شامل سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی قطع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌دنبال هشدار‌های داده شده مبنی بر لزوم خاموش‌کردن سامانه‌های سرمایشی ادارات از ساعت ۱۳ که پیش از این اطلاع‌رسانی شد، با گذشت ۲۴ ساعت از اعلام موضوع، برق ۱۵ دستگاه اجرایی که توجهی به هشدار‌های ارائه شده نکرده بودند، قطع شد.

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران‌بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی وزارت نیرو در سال جاری، تامین برق بخش خانگی است، گفت: پیش از این به‌صورت مکرر به ادارات پرمصرف کلانشهر تهران هشدار داده شده است که با کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری، کاهش حداقل ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری و خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت ۱۳، در کاهش بار شبکه توزیع برق و تامین برق مشترکان خانگی همکاری کنند و در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

ناظریان با بیان اینکه "قطع برق ادارات پرمصرف از هفته گذشته آغاز شده و با افزایش دما، برخورد با پرمصرف‌های بخش اداری، شدیدتر خواهد شد"، گفت: در همین راستا، مطابق مصوبه هیئت دولت، روز گذشته با کنترل داده‌های حاصل از کنتور‌های هوشمند، برق ۱۵ اداره پرمصرف در شهر تهران قطع شد.

وی افزود: روز گذشته سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی نیز مشمول قطع برق شدند تا مردم مطمئن باشند در مسیر تامین آسایش و رفاه هموطنان، هیچگونه مدارایی با پرمصرف‌ها نخواهد شد و هر سازمانی که به مصوبه ابلاغی هیئت وزیران بی‌اعتنا باشد با قطع برق مواجه خواهد شد.

طبق گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اسامی این ادارات به هیئت وزیران و استانداری تهران نیز اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->