میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم
سرخط خبرها

اخبارضد ونقیض درباره ژان کارلوس و استقلال

  • کد خبر: ۱۱۵۲۹۰
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
اخبارضد ونقیض درباره ژان کارلوس و استقلال
درحالی که رسانه‌های برزیلی حضور ژان کارلوس را در استقلال تایید کرده‌اند وحتی رقم قرارداد نیز افشاء شده، اما برخی مسئولان استقلال بدون ذکر نام این خبر را تکذیب کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با وجود اینکه رسانه‌های برزیلی از پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری باشگاه استقلال به ژان کارلوس بازیکن تیم نائوتیچوی برزیل خبرداده‌اند، اما برخی مسئولان باشگاه استقلال بدون اینکه نامی از خود دررسانه‌ها ببرند مدعی شده‌اند که باشگاه استقلال هیچ پیشنهادی به این بازیکن برزیلی نداده‌اند. این تکذیبیه درحالی چشم‌ها را متوجه خود کرده که روز گذشته این بازیکن به طور رسمی با چشم‌های اشکبار ازتیم خود جدا شد. با توجه به اینکه سران باشگاه استقلال این خبر را تحت الشعاع قرار داده‌اند باید منتظر بازگشت ساپینتو شد تا درباره خواستن یا نخواستن این بازیکن با رسانه‌ها صحبت کند. ساپینتو تا امروز هیچ لیستی را به طور رسمی در اختیار رسانه‌ها قرارنداده و موضوع جذب بازیکن را در خفا پیش می‌برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->