آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری

  • کد خبر: ۱۱۵۴۲
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری
علیرضا ظهیری - روز گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از ۶۵۰ دانش آموز نخبه و برگزیده مناطق حاشیه شهر مشهد به ویژه منطقه آموزشی تبادکان قدردانی شد تا علاوه بر اینکه این دانش آموزان به آینده امیدوار شوند به همه نشان دهند که می‌توان در اوج محرومیت ها، فعل خواستن را صرف کرد و موفق شد.
معاون برنامه ریزی و نظارت دفاتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش هم که برای این مراسم به مشهد آمده بود در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر‌ها یکی از اصول و برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
محمد شیخی ادامه داد: در حوزه فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه به افزایش تجهیزات، امکانات و اعتبارات در مناطق حاشیه‌ای وجود دارد و در این راستا یکی از برنامه‌های اصلی ما اعزام نیرو‌های متخصص به مناطق محروم و حاشیه‌ای است.
وی ابراز امیدواری کرد: همان طور که آموزش و پرورش به مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها در حوزه ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه می‌کند دیگر دستگاه‌ها هم به این مهم توجه داشته باشند.
شیخی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش در حاشیه شهر مشهد گفت: بیشترین رتبه در جشنواره‌های هنری کارودانش مربوط به خراسان رضوی بوده است و این استان در صدر کشور قرار دارد.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به کار بزرگ دانش آموزان نمونه منطقه تبادکان گفت: این منطقه و دانش آموزان آن، برخلاف اینکه در مناطق حاشیه‌ای تحصیل می‌کنند، در مسابقات مختلف جزو مناطق پرافتخار استان و کشور محسوب می‌شوند.
قاسم علی خدابنده انگیزه را موتور محرکه موفقیت دانست و افزود: برای موفقیت باید افراد در ابتدا خود و توانایی هایشان را بشناسند و پس از آن با مثبت اندیشی، انگیزه بالا، ذهنیت باز و انعطاف پذیر و تفکر خلاق به سمت قله‌های ترقی پیش بروند.
رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان در مسابقات و جشنواره مختلف کشوری جزو استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: در موضوع توسعه متوازن در سال گذشته، آموزش و پرورش تبادکان با بیش از ۵۱ درصد، فاصله زیادی نسبت به میانگین استانی داشته است.
همچنین پیش از این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز جهانی معلولان در مراسم گرامیداشت این روز به جمع ۱۵۰۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه در مجتمع آیه‌های مشهد رفت. او در این مراسم نیز گفت: تحصیل ۱۷ هزار دانش آموز با نیاز‌های ویژه در استان و توجه به ارتقای کیفیت آموزشی این دانش آموزان خود حرکتی در تحقق عدالت آموزشی و سپس عدالت اجتماعی است.
خدابنده افزود: نیمی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدارس طرح تلفیقی و فراگیر مشغول به تحصیل هستند و نیمی دیگر دانش آموزان با نیاز‌های خاص هستند که در ۷ گروه دارای معلولیت طبقه بندی می‌شوند و در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و شناسایی این افراد اولین قدم برای کمک به آن هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->