آتش‌سوزی منزل مسکونی در چهارراه مجلسی مشهد (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا
سرخط خبرها

دبیر دومین رویداد ملی ناجی: به‌دنبال ریشه‌کنی مواد مخدر «گل» در ایران هستیم

  • کد خبر: ۱۱۶۱۱۸
  • ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
دبیر دومین رویداد ملی ناجی: به‌دنبال ریشه‌کنی مواد مخدر «گل» در ایران هستیم
دبیر دومین رویداد ملی تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و شبکه‌سازی فعالان مردمی مقابله با مواد مخدر و روان‌گردان، با بیان اینکه به‌دنبال ریشه‌کنی «گل» در ایران هستیم، گفت: نگاه ما در این حوزه مردم‌محور است و به‌دنبال این هستیم که آمار اعتیاد را در کشور نزولی کنیم.

مهدی صبوری نیک|شهرآرانیوز؛ دومین رویداد ملی تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و شبکه‌سازی فعالان مردمی مقابله با مواد مخدر و روان‌گردان به‌همت مؤسسه مردمی زندگی دوباره، متولی طرح توانمندسازی و صیانت اجتماعی در مشهد، با حضور مهدی ابراهیمی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد مقدس، حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی و ابراهیم نورمحمدی مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، در فرهنگ‌سرای غدیر برگزار شد.

ابوالحسن صفرپور، دبیر دومین رویداد ملی تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و شبکه‌سازی فعالان مردمی مقابله با مواد مخدر و روان‌گردان، در سخنانی اظهار کرد: در دیداری که با سردار مومنی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، داشتیم به این نکته اشاره شد که بیش از سی دستگاه متولی و همکار مقابله با مواد مخدر در کشور هستند و بودجه‌های خوبی نیز وجود دارد و در همین زمینه بیش از ۱۱۰ سال است که قانون داریم، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: در این بین افرادی هستند که دغدغه دارند. دغدغه هر کدام از این افراد برای مقابله با مواد مخدر از همه ارگان‌های دولتی بیشتر است.

دبیر دومین رویداد ملی تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و شبکه‌سازی فعالان مردمی مقابله با مواد مخدر و روان‌گردان، با بیان اینکه ما تجارب فعالان مردمی در این زمینه را همراه با زندگی‌شان تجربه‌نگاری کردیم که اکنون به یک کتاب تبدیل شده است، گفت: در بحث قانون مبارزه با مواد مخدر ایرادهایی وجود دارد که در همین زمینه الان لایحه قانون در حال عوض‌شدن است و معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری برای این مهم پای کار است و کار ما این است که موانع شما عزیزان را کم کنیم.

صفرپور خاطرنشان کرد: امسال به‌دنبال شبکه‌سازی هستیم تا بتوانیم آمار مواد مخدر را کاهشی کنیم. ما به‌دنبال این هستیم که پویشی راه بیندازیم و شعار این پویش این است که «گل، اعتیادآور است» و بیشترین میزان شیوع را دارد.

وی با تأکید بر اینکه آینده مواد مخدر روی ماریجوانا، گل و مواردی از این دست است، گفت: مخاطب ما در این پویش دانش‌آموزان هستند که به همین منظور به‌دنبال ریشه‌کنی گل در ایران هستیم.

دبیر دومین رویداد ملی تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و شبکه‌سازی فعالان مردمی مقابله با مواد مخدر و روان‌گردان تصریح کرد: به همین منظور قرار است پلتفرمی طراحی شود تا ما شبکه‌ای داشته باشیم و مشکلات شناسایی شود. سپس حل مسئله انجام و راهکارهایی تهیه و تنظیم شود
صفرپور در خاتمه یادآور شد: نگاه ما در این حوزه مردم‌محور است و به‌دنبال این هستیم که آمار اعتیاد در کشور را نزولی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->