مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

بی‌پولی هواداران، بلای جان بارسایی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۷۰۱۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
بی‌پولی هواداران، بلای جان بارسایی‌ها
باتوجه به مشکلات اقتصادی که دراسپانیا ایجاد شده است، باشگاه بارسلونا اعلام کرد شرایط جدیدی برای فروش بلیت معرفی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که قرار بود بلیت‌های فصل بارسلونا از امروز به فروش برسد، اما مشکلات اقتصادی ایجاد شده در اسپانیا باعث شده فروش بلیت‌های فصل کاتالان‌ها به زمان دیگری موکول شود. هیات مدیره بارسا روز گذشته پیش از برگزاری نخستین دیدار دوستانه فصل در «اولوت» تشکیل جلسه داد و در نهایت تصمیم بر این شد که فروش بلیت‌های فصل از زمان دیگری آغاز شود.

فروش بلیت، شاید به صورت قسطی

بارسا در بیانیه خود اعلام کرده با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در بارسا، باید تمهیداتی اندیشیده شود که هم منافع اسپانسر‌ها مورد توجه قرار بگیرد و هم شرایط اقتصادی هواداران. با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها برای چند نفر بلیت خریداری می‌کنند، شرایط دشوارتری را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل احتمال فروش اقساطی بلیت هم دور از ذهن نیست. بارسا به زودی شرایط جدید فروش بلیت را اعلام خواهد کرد.

شاید زمانی دیگر

با این اوصاف در روز‌هایی که بارسلونا با تمهیدات اقتصادی جدید، نونوار و پولدار شده، معضل ناتوانی هواداران در خرید بلیت‌های فصل برای باشگاهی که بیش از بقیه تیم‌های دنیا به هوادارانش تکیه دارد، چندان خوشایند نیست، با این حال ظاهرا این مشکل قابل رفع و موقتی است و به احتمال زیاد فصل آینده خرید‌ها و در واقع تیم جدید ژاوی با استقبال هواداران پرشورش در نوکمپ مواجه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->