استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴) اجرای فضاسازی ویژه مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر آبرسانی به ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در منطقه ۶ مشهد انسداد معابر فرعی خیابان امام رضا(علیه‌السلام) مشهد در روزهای آخر دهه صفر هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تکمیل است (جمعه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۴) | شهروندان برای زیارت از خودروی شخصی استفاده نکنند درخواست رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مشهد: برای رفاه زائران در روزهای پایانی صفر، برق هتل‌ها را قطع نکنید (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) ورود بیش از ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار زائر و مسافر به مشهد و خراسان رضوی (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی شبانه‌روزی خدمات شهری در خیابان امام رضا (ع) | فعالیت ۴۲۶ نفر پاکبان در سه شیفت
سرخط خبرها

هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی فرآیندها، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۷۰۲۵
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی فرآیندها، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی فرآیندها، بسیاری از مسائل و مشکلات را برطرف می‌کند و فعالیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب تسهیل امور شهروندان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در مراسم گرامیداشت، روز ملی فناوری اطلاعات که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و کارکنان سازمان فاوا شهرداری مشهد مقدس عصر چهارشنبه ۲۲تیرماه برگزار شد، اظهارکرد: نیروهای شاغل در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، افرادی پرتلاش، دلسوز و متخصص هستند که می‌توانستند در عرصه‌های بین‌المللی فعالیت کنند ولی خدمت در شهرداری و شهر امام‌رضا(ع) را برگزیدند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های کارکنان این مجموعه، گفت: یکی از نکات مهم که باید مدنظر قرار گیرد، اهمیت دادن و ضریب نفوذ به نیروهای انسانی سازمان فاوا است؛ کارکنان سازمان فاوا، جزو متخصص‌ترین نیروهای شهرداری مشهد هستند درحالی که کارکنان شهرداری مشهد در بین سایر شهرداری‌ها، سرآمد محسوب می‌شوند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه کارکنان سازمان فاوا فرآیندهای سیستم‌های شهرداری را ساختارمند می‌کنند، افزود: هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی فرآیندها، بسیاری از مسائل و مشکلات را برطرف می‌کند و فعالیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب تسهیل امور شهروندان می‌شود.

سلیمی با اشاره به اینکه سازمان فاوا جزو سازمان‌هایی است که بیشترین تعداد نیروی «خانم» را داراست، تصریح کرد: مدیریت سازمان باید مزایا و تسهیلاتی که قانون برای این عزیزان «حق» دانسته را درنظر بگیرد که یکی از آنها تعطیلی‌های روز پنجشنبه‌ است؛ اگر بخاطر تخصص، این حق از آنها گرفته شده باید تسهیلات و مزایای بیشتری برای آنها لحاظ گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->