علت صدا‌های انفجار در مهران چیست؟ + جزئیات (۸ مهر ۱۴۰۳) «رینوویروس‌ها»؛ پیشتاز ویروس‌های در گردش بیماری‌های حاد تنفسی سبک زندگی نادرست زنگ خطری برای شروع بیماری‌های قلبی | جریان زندگی در شریان‌های باز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، امروز (۸ مهر ۱۴۰۳) در مجلس بررسی می‌شود | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ شیوع موج اول آنفلوانزا، اواخر مهرماه است | دارو‌های مورد نیاز تهیه شده است زمان طولانی انتظار در تقاطع‌های شهری مشهد | بی‌نظمی در گردش دل‌هایی با آتش و عشق فعالیت رسمی آزمایشگاه حکمرانی قضایی به عنوان نخستین آزمایشگاه داده در نظام قضایی ایران تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر لزوم افزایش ۱۵ درصدی بودجه این وزارتخانه افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران هندی و کویتی به ایران | تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کشور به اعتبار نیاز دارد اطلاعیه آموزش‌وپرورش در خصوص رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی دبیری و آموزگاری گازگرفتگی عامل قتل ۲ فرزند یک خانواده در بولوار توس مشهد | اشتباهی به قیمت جان برای بیمار نشدن دانش آموزان در مدرسه چه کنیم؟ توصیه‌های مهم یک متخصص عفونی پیش‌بینی افزایش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی کشور از دوشنبه تا چهارشنبه (۹ تا ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳) ویژگی سوش‌های جدید کرونا چیست؟ |افزایش بیماریهای تنفسی در فصل سرد سال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نرخ باروری در حدود ۱.۶ تثبیت شده است بیش از ۷۰۰۰ مدرسه عشایری در کل کشور وجود دارد | تحصیل ۲۲۴ هزار و ۵۰۲ دانش آموز عشایر در کشور ۲۴۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در نیشابور کشف و ضبط شد فاجعه‌ای که با معدل ۱۰.۹۸ دانش‌آموزان پایه دوازدهم آشکار شد | وضعیت فاجعه بار سواد دانش آموزان
سرخط خبرها

غرق شدن پدر و پسر ترکیه‌ای در دریای رامسر

  • کد خبر: ۱۱۷۳۶۵
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
غرق شدن پدر و پسر ترکیه‌ای در دریای رامسر
رئیس جمعیت هلال احمر رامسر از غرق شدن دو تبعه کشور ترکیه در منطقه شنا ممنوعه میانحاله در دریای شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی محمد فاضلی اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شامگاه شنبه پنج نفر از اعضای خانواده در محدوده شنا ممنوعه میانحاله اسیر موج‌های سهمگین می‌شوند که سه نفر توسط قایقرانان محلی نجات و دو نفر تبعه ترک که پدر و پسر بودند، غرق می‌شوند.

وی افزود: نیروهای اورژانس و جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی و بویژه قایقرانان محلی بسیار در این زمینه تلاش نمودند و موجب نجات جان سه تن شدند.

فاضلی بیان داشت: از گردشگران و شهروندان تقاضا می‌شود از شنا در خارج از طرح سالمسازی دریا اکیداً خودداری کنند.

وی در مورد گزارش فنی این حادثه گفت: یک خانواده پنج نفره در منطقه ممنوعه شنا بعد از پلیس راه میانحاله به علت آشنا نبودن به فنون شنا باوجود مواج و طوفانی بودن با تیوپ وارد دریا و مشغول شنا و با کمک بومیان منطقه از آب نجات داده می‌شوند که متأسفانه پدر خانواده لطفی سرجان ۴۸ ساله و اسفاق سرجان پسر ۱۲ ساله که اهل و ساکن کشور ترکیه بوده، غرق می‌شوند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->