اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

دست رد حسین‌زاده به سینه سرمربی پرتغالی استقلال

  • کد خبر: ۱۱۷۶۹۰
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
دست رد حسین‌زاده به سینه سرمربی پرتغالی استقلال
ستاره تیم استقلال بی توجه به درخواست سرمربی پرتغالی در راه لژیونر شدن است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین حسین زاده بازیکن مورد علاقه استقلالی‌ها و ساپینتو سرمربی تیم قرار است فصل بعد را در لیگ بلژیک سپری کند. این بازیکن طی چند روز آینده قراردادش را با شارلوا نهایی می‌کند و مسوولان این تیم اعلام کردند که درخواست ویزای این بازیکن را ارائه دادند و مشکل خاصی برای این انتقال وجود ندارد و حسین‌زاده به نوعی بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

هافبک هجومی آبی‌ها که شدیدا مورد نظر ساپینتو قرار دارد در تمرینات پنج شنبه و شنبه استقلال غایب بوده تا به نوعی قطعی بودن جدایی‌اش را تایید کند. حسین‌زاده حتی قصد روبرویی با سرمربی جدید تیم را ندارد، زیرا مربی استقلال در جلسه‌ای به این بازیکن اعلام کرد در استقلال بماند و سال جام جهانی را در این تیم سپری کند، زیرا به نفع آینده فوتبالی‌اش است، اما این بازیکن بزودی راهی بلژیک می‌شود تا قراردادش را رسما امضا کند.

البته شایعاتی نیز در خصوص مبلغ رضایت حسین زاده مطرح است که گفته می‌شود مسوولان شارلوا خواستار پرداخت ۲۵۰ هزاردلار مبلغ رضایت این بازیکن توسط این بازیکن شدند. در نهایت به نظر می‌رسد حسین‌زاده فصل آینده در استقلال بازی نخواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->