جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حبس و تبعید برای آزارجنسی معلم اهل فردوس

  • کد خبر: ۱۱۷۸۵۹
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
حبس و تبعید برای آزارجنسی معلم اهل فردوس
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حکم انفکاک از خدمت معلم خاطی در فردوس که مرتکب آزار جنسی دانش آموزان شده بود، توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی صادر شده و منتظر حکم قطعی دادگاه هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حکم انفکاک از خدمت معلم خاطی در فردوس که مرتکب آزار جنسی دانش آموزان شده بود، توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی صادر شده و منتظر حکم قطعی دادگاه هستیم.

سید علیرضا موسوی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مورد خبر آزار جنسی دانش‌آموزان دبستانی توسط معلم مرد ۵۵ ساله فردوسی، با نهایت تاسف زمانی که خبر را شنیدیم از طریق هیات تخلفات آموزش و پرورش و دادگستری شهرستان پیگیری کردیم و همان زمان فرد خاطی بازداشت شد.

وی با بیان اینکه این امر اردیبهشت ماه اتفاق افتاد، افزود: برخورد با چنین تخلفاتی برای ما بسیار مهم است و بحث انفکاک خدمت وی از سوی آموزش و پرورش انجام شد تا حکم قطعی اعلام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این اتفاق توسط معلمی با نام (م . د) دارای ۲۸ سال سابقه کار در محل پارکینگ منزل مسکونی خود حادث شده است، اظهار کرد: ما همیشه تاکید داریم این گونه کلاس‌های خصوصی هیچ گاه مورد تایید آموزش و پرورش نبوده ولی متاسفانه این کلاس خصوصی بدون رضایت ما و با رضایت و هماهنگی اولیای هفت نفر از دانش آموزان برگزار شده است

موسوی نژاد یادآور شد: در مورد کلاس‌های خصوصی که در فضاهای غیر آموزشی برگزار می‌شود ما امکان و ابزار نظارتی نداریم و همواره از اولیا می‌خواهیم هوشیاری خود را حفظ کنند تا شاهد این گونه موارد نباشیم.

شب گذشته خبری مبنی بر آزار جنسی ۱۸ دانش آموز دختر توسط معلمی در فردوس منتشر شد که بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها داشت.

بر اساس اطلاعیه دادگستری استان خراسان جنوبی پرونده مربوطه در دادگاه کیفری۲ رسیدگی شده و حداکثر مجازات تعیین شده در قانون پنج سال حبس و دوسال منع اقامت در فردوس برای متهم پرونده اعمال گردیده است. متهم پرونده هم اکنون در زندان بسر می‌برد و رسیدگی قضایی در جریان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->