آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان جدید و قدیمی!

  • کد خبر: ۱۱۷۸۶۶
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان جدید و قدیمی!
سرمربی پرسپولیس به بازیکنانش اعلام کرده که اجازه جدایی به کسی را نخواهد داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در روزهای گذشته که علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس با قراردادی به تیم نساجی مازندران پیوست تا شاگرد حمید مطهری شود. در چند روز گذشته هم صحبت‌هایی در خصوص جدایی احتمالی احمد گوهری و مهدی عبدی از پرسپولیس به گوش می‌رسید که البته هیچکدام به نتیجه نرسید.

در همین خصوص یحیی گل‌محمدی به مسئولان باشگاه پرسپولیس و البته بازیکنان این تیم تأکید کرده که به جز منوچهر صفروف و در شرایطی شرزود تیمروف اجازه جدایی به بازیکن دیگری نمی‌دهد و نمی‌خواهد بازیکن دیگری از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود.

به این ترتیب به جز دو خارجی پرسپولیس یعنی صفروف و تمیروف بازیکن دیگری از جمع پرسپولیسی‌ها جدا نخواهد شد تا با اضافه شدن دو بازیکن تیم پرسپولیس برای فصل جدید تکمیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->