درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال با ‌۶ هزار ماینر کشف شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۹۴۹۹
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال با ‌۶ هزار ماینر کشف شد + جزئیات
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف یک مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال با بیش از ۶ هزار دستگاه ماینر در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی قهرمانی از کشف ۶ هزار دستگاه ماینر در قشم خبر داد و اظهار داشت: این مزرعه به صورت غیرقانونی در یکی از نواحی صنعتی جزیره قشم ایجاد شده بود که از طریق ۸ دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۶۳ هزار کیلوولت آمپر تغذیه می‌شد.

وی افزود: این مزرعه در هنگام روشن بودن همه دستگاه‌ها به میزان ۴۵ مگاوات برق مصرف می‌کردن که در نوع خود حجم بسیار زیادی است و بنابر اعلام کارشناسان اداره برق پس از شناسایی و حذف این دستگاه‌های ماینر غیرمجاز از شبکه، شاهد کاهش مصرف برق نسبت به مدت مشابه روز قبل در سطح شهرستان قشم بوده ایم.

قهرمانی تصریح کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم، مأموران نیروی انتظامی ضمن پلمب این مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، نسبت به توقیف ماینر‌های کشف شده نیز اقدام کرده اند. ضمنادر لحظه قطع و پلمب که بخش زیادی از دستگاه‌ها رو خاموش شده بود ۳ مگاوات مصرف داشته است که پس از قطع همان ۳ مگاوات در کنتور خروجی نیروگاه مشاهده شد.

وی یادآور شد: ایجاد مزرعه و استخراج ارز دیجیتال تابع قوانین و مقررات خاصی است که متقاضیان آن تنها با دریافت مجوز و استفاده از برق با تعرفه مشخص می‌توانند نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: طی دستوری به دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان از آن‌ها خواسته شده در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال و با هدف بهره مندی یکسان همه مردم از حامل‌های انرژی خصوصاً برق در ایام گرم تابستان ضمن اعمال نظارت مستمر و پایش دقیق به منظور جلوگیری از استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال، با ناقضان قانون و متخلفان به شدت برخورد کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->