غیبت یک ماهه کنعانی زادگان مصدومیت دوباره بکر، دردسر بزرگ لیورپول استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو فرصت سوزی عجیب طارمی مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند
سرخط خبرها

توخته: فقط به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۲۶۶۸
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
توخته: فقط به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کنیم
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار‌های دوستانه اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم و تاکنون به نکات زیادی در این مسابقات رسیده‌ایم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین توخته مدافع تیم ملی والیبال پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی گفت: بازی نسبتا خوبی بود. از دیدار‌های تدارکاتی که برگزار می‌کنیم اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم. در شرایط کنونی فقط به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کنیم. در این مسابقات دوستانه نکات زیادی به دست آوردیم. قطعاً رفته رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود.
وی درمورد شرایط تیم ملی اسلوونی نیز گفت: اسلوونی بازیکنان باتجربه و قدرتمندی در اختیار دارد. آن‌ها مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند. چند بازیکن این تیم در سری A ایتالیا بازی می‌کنند و تیم خوب و قابل احترامی دارند. برای آن‌ها در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت می‌کنم.
مدافع تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: مصاف با اسلوونی در سالن اصلی مسابقات بسیار خوب بود. در گذشته هم چند دوره در این سالن بازی کردیم و با جو آن آشنا هستیم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان بازی‌های قابل قبولی از خودمان به نمایش بگذاریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->