خرما‌های تریاکی با هشیاری پلیس کرمان به مقصد نرسید جزئیات روند بررسی پرونده سارق ۵۱ میلیون تومانی از بانک سپه مشهد اسامی عطرهای غیرمجاز اعلام شد آیا ۹ تالاب ایران در تابستان جاری خشک شده‌اند؟ ۱۳ هزار معلول در انتظار وصل و واریز مستمری تامین مایحتاج دانش‌آموزان بهزیستی با اجرای پویش‌های «مشق مهربانی» و «همه حاضر» در کشور | اجرای این پویش‌ها در خراسان رضوی چگونه است؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) | برقراری جوّ پایدار از یکشنبه زائران عمره مفرده ۱۴۰۳ به این توصیه‌های سازمان حج و زیارت توجه کنند جان باختن یک مقنی در کاشمر براثر برق گرفتگی در چاه ۱۵ متری (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت در مشهد شبکه تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد کشف و منهدم شد مقامات قضائی خراسان رضوی، پیگیر رفع مشکلات تولید آخرین وضعیت داروی هموفیلی در شهرستان‌ها | در شهرستان‌ها داروی هموفیلی نیست نوجوانان طرفدار نوشت‌افزار با تصاویر شخصیت‌های مفاخر شناخته شده و شهدا هستند رفاقت طولانی پرستاران با جانبازان در آسایشگاه توان‌بخشی جانبازان امام خمینی (ره) مشهد | اینجا همه یک خانواده‌ایم اورژانس مشهد به حدود ۱۴۶ هزار نفر امدارسانی کرد وزیر آموزش و پرورش: مدارس سمپاد، استعداد‌های درخشان در میان دانش‌آموزان را کشف کنند تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد رو به کاهش است | پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روند افزایشی گرما در خراسان‌رضوی از امروز آغاز می‌شود (۴ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۲۸۲۹
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
روند افزایشی گرما در خراسان‌رضوی از امروز آغاز می‌شود (۴ شهریورماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روند افزایشی دما با شیب ملایم و کند از امروز در خراسان‌رضوی آغاز شد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ زهرا مبشری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۵ درجه و سرخس با بیشینه دمای ٣۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان تایباد با ۵٨ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۹ و ۱۶ در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر با یک درجه افزایش نسبت به دیروز در گرمترین ساعات به ۳۰ درجه و در خنکترین ساعات مانند شب گذشته ۱۶ درجه خواهد بود.

مبشری ادامه داد: تا اواسط هفته آینده همچنان پدیده جوی غالب در سطح استان تغییر در شدت و سرعت وزش باد خواهد بود که در نواحی بادخیز و مستعد استان وزش باد همراه با گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از لحاظ دمایی تا پایان هفته آینده دما با شیب ملایم و کند در مشهد و استان افزایش خواهد داشت به گونه‌ای که دمای هوای مشهد در اواخر هفته به ۳۳ درجه برسد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۵۴ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی احساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->