مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

ایران، میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی

  • کد خبر: ۱۲۴۰۶
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
ایران، میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی
مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سال آینده میلادی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرارا نیوز، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات کشتی خراسان رضوی طی گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: در سالی که المپیک برگزار می‌شود مسابقات جام جهانی برگزار نمی‌گردد اما به صورت استثنا این مسابقات در سال ۲۰۲۰ میلادی در ایران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رییس اتحادیه جهانی کشتی نیز موافق این امر است و در این زمینه در ارتباط با همدیگر هستیم.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات لیگ برتر کشتی نیز گفت: لیگ برتر ویترین کشتی است و به این لیگ باور داریم و امیدواریم مشهد در لیگ برتر سال آینده با تلاش بیشتر روی سکو برود.

وی با تاکید بر توجه به سنین پایه در این رشته افزود: روش کار در نونهالان باید عوض شود و نباید مسابقات بیهوده در این رده سنی برگزار کرد، باید این سنین را با بزرگان کشتی، سالن کشتی و مجموعه‌های دیگر آشنا و از انجام مسابقات اضافی پرهیز کنیم.

دبیر به اعزام بدون مجوز یک تیم کشتی از خراسان رضوی به مسابقات برون مرزی اشاره کرد و ادامه داد: این کار یک تخلف است و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم و با مسببان این اقدام برخورد قاطع انجام خواهد شد.

گزارش خطا
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->