ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی بسیار محدود چند کتاب‌درسی جدید در برخی استان‌ها امنیت؛ پشت در‌های ضدسرقت | آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳) طرح استفاده از آرد کامل در نانوایی‌ها اجرا می‌شود پیشگیری ۷۰ درصدی هموفیلی با غربالگری| آثار ازدواج‌های فامیلی در بروز هموفیلی پیش‌بینی رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات کشور (یکم شهریور ۱۴۰۳) کشته و مفقود شدن بیش از هزار پناهجو در دریای مدیترانه جزییات آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ابوطالب مشهد نظر وزیر کار دولت چهاردهم درباره قانون حمایت از معلولان چیست؟ زلزله ۴.۵ ریشتر در بنت سیستان و بلوچستان خادمان بارگاه منور رضوی به دیدار زائران حادثه‌دیده پاکستانی می‌روند سگ‌های موادیاب در کمین قاچاقچیان در مرزهای ایران و عراق واژگونی خودرو در زیر گذر حرم رضوی با یک مصدوم(۳۱ مرداد ۱۴۰۳) میانگین معدل دنش آموزان دبیرستانی‌ زیر یازده است| رشته انسانی زیر ۱۰
سرخط خبرها

 لغو پروانه فعالیت یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه امام رضا(ع) مشهد

  • کد خبر: ۱۲۴۷۴۴
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
 لغو پروانه فعالیت یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه امام رضا(ع) مشهد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از لغو ۶ ماهه پروانه یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دریافت گزارش مردمی و بازرسان اداره‌کل راهداری خراسان رضوی مبنی بر عدم رعایت فروش بلیت با نرخ مصوب اعزام زائران و مسافران مشهدالرضا (ع)، یک شرکت مسافربری متخلف با برخورد جدی و قاطع بازرسان اداره‌کل راهداری استان به شکل موقت از فعالیت منع شد.

وی افزود: با اقدام به موقع تیم‌های نظارتی مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) فرد خاطی که جزء کارکنان شرکت مسافربری بود شناسایی شد.

شهامت در خصوص وضعیت بلیت‌های فروخته شده بیان کرد: بازرسان و همکاران اداره‌کل راهداری خراسان رضوی با شناسایی مسافران زیان دیده مبالغ اضافه اخذ شده عودت و از این مسافران نیز دلجویی شد.

وی ادامه داد: با برگزاری کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل در روز گذشته، پروانه شرکت مربوطه طی تصمیم این کمیسیون به مدت ۶ ماه لغو شد. باتوجه به فرآیند قانونی اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل، رای مذکور به مدت ۲۰ روز در دادگاه‌های تجدید نظر قابلیت بررسی مجدد را خواهد داشت و درصورت تایید اجرایی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، شهامت بیان کرد: سایر موارد قانونی مربوط به این تخلف توسط اداره‌کل راهداری استان پیگیری خواهد شد. همچنین تیم‌های ویژه بازرسی و نظارت در سطح پایانه مسافری امام رضا (ع) و شهرستان‌ها استقرار دارند تا بر عدم پذیرش نرخ‌های غیرواقعی نظارت کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->