نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

چند استقلالی از تیم ملی حذف می‌شوند+عکس

  • کد خبر: ۱۲۵۶۸۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
چند استقلالی از تیم ملی حذف می‌شوند+عکس
کارلوس کی‌روش برای سفر به اتریش باید روی نام تعداد قابل توجهی از بازیکنان داخلی دعوت شده به تیم ملی قلم قرمز بکشد. در این میان ممکن است سه یا چهار استقلالی از فهرست نهایی کنار گذاشته شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی شنبه راهی اتریش خواهد شد و تا قبل از سفر به این کشور برای برگزاری دو بازی تدارکاتی کارلوس کی‌روش ناچار است روی نام بخش اعظمی از بازیکنان داخلی که تازه به تیم ملی فراخوانده شده‌اند قلم قرمز بکشد. با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از ملی‌پوشان را در اردوی اتریش لژیونر‌ها تشکیل خواهند داد، پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از بازیکنان کنونی از فهرست نهایی حذف شوند. دراین میان ممکن است سهم استقلال از حذف شده‌ها بیشتر باشد که البته این خبر خوبی برای ساپینتو خواهد بود، چون می‌تواند در تمرینات پیش رو از بازیکنان بیشتری در تمرینات استفاده کند. به احتمال زیاد سیدحسین حسینی و محمد محبی شانس بیشتری در قیاس با دیگر استقلالی‌ها دعوت شده به اردوی تیم ملی برای سفر به اتریش خواهد داشت. مهدی پور و قایدی نیز نفرات بعدی هستند و جلالی و حردانی هم شانس‌های آخر این جدول را تشکیل خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->