پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) | برقراری جوی پایدار از یکشنبه زائران عمره مفرده ۱۴۰۳ به این توصیه‌های سازمان حج و زیارت توجه کنند جان باختن یک مقنی در کاشمر براثر برق گرفتگی در چاه ۱۵ متری (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت در مشهد شبکه تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد کشف و منهدم شد مقامات قضائی خراسان رضوی، پیگیر رفع مشکلات تولید آخرین وضعیت داروی هموفیلی در شهرستان‌ها | در شهرستان‌ها داروی هموفیلی نیست رفاقت طولانی پرستاران با جانبازان در آسایشگاه توان‌بخشی جانبازان امام خمینی (ره) مشهد | اینجا همه یک خانواده‌ایم اورژانس مشهد به حدود ۱۴۶ هزار نفر امدارسانی کرد وزیر آموزش و پرورش: مدارس سمپاد، استعداد‌های درخشان در میان دانش‌آموزان را کشف کنند تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد رو به کاهش است | پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش‌آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی تداوم کاهش دما در شمال کشور (۲۵ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۵۸۴۲
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
پیش‌بینی تداوم کاهش دما در شمال کشور (۲۵ شهریورماه ۱۴۰۱)
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: کاهش دما و رگبار باران در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل ادامه خواهد داشت و همزمان وزش باد شدید در نواحی شرق و جنوب شرق موجب تلاطم و افزایش ارتفاع طول موج تا ۱.۵ متر در خلیج فارس و شرق عمان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «فریبا گودرزی» درباره وضعیت آب‌و هوا اظهار کرد: نواحی شرقی خلیج فارس در استان هرمزگان امروز (جمعه) تحت تاثیر سامانه وزش بادش شدید متلاطم و نا آرام است و خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، اختلال در ترددهای دریایی و خسارت به شناورهای کوچک و سبک و تفریحی و مسافربر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در برخی از استان‌های مناطق ساحلی خزر و ارتفاعات استان البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

گودرزی بیان‌داشت: این وضعیت در ساعت‌های شب در دامنه و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود و رگبار پراکنده باران و رعد و برق نیز دور از انتظار نیست.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، امروز در استان اردبیل و استان‌های ساحلی خزر روند کاهش دما تداوم دارد، اما از فردا (شنبه، ۲۶ شهریور ماه) به‌تدریج افزایش دما را در این مناطق خواهیم داشت.

وی با اشاره به تداوم وزش باد در نوار شرقی و جنوب غرب کشور، گفت: این پدیده در مناطق مستعدی همچون زابل سبب خیزش گرد و خاک می‌شود. همچنین علاوه بر خلیج فارس و تنگه هرمز، امروز دریای خزر نیز مواج و متلاطم است.

گودرزی خاطرنشان‌کرد: امروز وزش باد در تهران نیز پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دما در پایتخت به ۳۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->