شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

۱۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی بایدو در حاشیه شهر ایجاد می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۶۵۱۰
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
۱۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی بایدو در حاشیه شهر ایجاد می‌شود
رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از سیاست توسعه و گسترش خدمات شهرداری مشهد در حاشیه شهر مشهد، با محوریت حمل و نقل پاک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های شورای ششم، حمل‌ونقل کرامت‌محور در شهر مشهد و استفاده از حمل نقل پاک و انسان‌محور است، اظهارکرد: به همین جهت توسعه و ارتقاء سطح خدمات شهرداری در حاشیه شهر، سیاست قاطع شورای ششم بوده و لذا مقرر شد که توسعه سامانه هوشمند دوچرخه‌های اشتراکی در این مرحله به حاشیه شهر نیز اختصاص یابد.
علیزاده افزود: در حال حاضر سامانه هوشمند دوچرخه‌های اشتراکی سطح شهر در ۱۲۴ ایستگاه و با ۷۰۰ دستگاه دوچرخه در اختیار شهروندان قرار گرفته است که از این تعداد ۷ ایستگاه در پارک ویژه بانوان جانمایی و مابقی نیز با محوریت هم‌پوشانی حمل‌ونقل عمومی در ایستگاه‌ها قرار داده شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به پراکندگی و گسترش دسترسی عموم مردم به این خدمت اشاره کرد و گفت: در دور قبل تعداد ۵۶ ایستگاه به بهره برداری رسیده بود که با همت همکاران شرکت تات، شاهد افزایش روزافزون این خدمات در مناطق ۱۳ گانه شهری بوده‌ایم و با نگاه ویژه مدیریت شهری به حمل‌ونقل پاک و کرامت‌محور در حاشیه شهر، در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری ۱۷ ایستگاه در اتصال با مناطق کم‌برخوردار حاشیه‌ای خواهیم بود، که زیر ساخت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
علیزاده در خصوص نحوه جانمایی و استفاده از دوچرخه در ایستگاه‌ها نیز گفت: در جانمایی این ایستگاه‌ها نیز نگاه کارشناسی حمل‌و‌نقلی مد نظر بوده و دوچرخه‌ها نیز همانند سایر ایستگاه‌ها به صورت مکمل ناوگان حمل‌ونقل عمومی عمل خواهد کرد.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: تمامی خدمات مدیریت شهری در دوره ششم، باید به سمت توازن مناطق شهری سوق یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->