ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک
سرخط خبرها

محل بازداشت شروین حاجی‌پور خواننده آهنگ «برای...» مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۷۹۲۰
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
  • ۱
محل بازداشت شروین حاجی‌پور خواننده آهنگ «برای...» مشخص شد
‎شروین حاجی‌پور خواننده آهنگ «برای...» دیروز (شنبه) از محل بازداشتگاه با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی تکذیب خبر بازداشت شروین حاجی‌پور از سوی برخی خبرگزاری‌ها، امیر رئیسیان وکیل مطلع از پرونده این خواننده اعلام کرد: شروین حاجی‌پور در بازداشتگاه اطلاعات ساری است و روز شنبه با خانواده‌اش تماس گرفته است.

امیر رئیسیان، وکیل مطلع از پرونده شروین حاجی‌پور، در توییتی با اشاره به استوری خواهر او در مورد آخرین وضعیت این خواننده نوشت: ‎شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.

توئیت

پیش از این خبرگزاری برنا بازداشت شروین حاجی‌پور را تکذیب کرده و نوشته بود: «شروین حاجی‌پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احضاری به او بابت تشویق به اعتراض تذکر داده شده است.»

منبع:‌ عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
ای خدا یه کاری کنید اینم بزاره بره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->