درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

درگیری مرگبار ۵ نوجوان ۱۵ ساله اینستاگرامی در پارک بهاران تهران

  • کد خبر: ۱۲۸۰۸
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
درگیری مرگبار ۵ نوجوان ۱۵ ساله اینستاگرامی در پارک بهاران تهران
کری خوانی دو دوست در اینستاگرام باعث شد آن‌ها دچار اختلاف شوند و در یک قرار ملاقات با چاقو به جان هم بیفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه یک شنبه نخستین روز دی امسال ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر از درگیری مرگبار شش پسر نوجوان در پارک بهاران باخبر شدند و خیلی زود تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.
تیم پلیسی با حضور در پارک بهاران با جسد خونین یک پسر ۱۵ ساله که هدف چاقو قرار گرفته بود روبه رو شدند و چهار پسر نوجوان دیگر که در صحنه حضور داشتند در ابتدا دستگیر شدند و سپس هدف تحقیق قرار گرفتند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شدند و در تحقیق از چهار پسر نوجوان که همگی ۱۴ و ۱۵ ساله بودند مشخص شد که دو تن از دوستان شان ازچندی قبل با هم دچار اختلاف شده اند و در اینستاگرام برای هم کری خوانی کرده بودند تا این که برای پایان دادن به اختلافات شان با هم قرار ملاقاتی در پارک گذاشته اند و با به قتل رسیدن یکی از آن‌ها دیگری پا به فرار گذاشته است.
بنا به این گزارش، جسد پسر نوجوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت به دستور بازپرس غلامی در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

 

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->