ارز اربعین به‎صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

خراسان‌رضوی پایلوت بالقوه در مبارزه با فساد اقتصادی

  • کد خبر: ۱۲۹۵۹
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
خراسان‌رضوی پایلوت بالقوه در مبارزه با فساد اقتصادی
استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان‌رضوی می‌تواند پایلوت هر اقدامی در راستای مبارزه با فساد اقتصادی شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته چند سیاست راهبردی برای استان در دستور کار قرار داده‌ایم و باورمان بر این است که اگر در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و ایجاد شغل‌های جدید و سرمایه‌گذاری در استان فعالیت کنیم، آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضائی کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها را بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی در استان با جدیت دنبال می‌کنیم، افزود: تا پایان سال جاری یک گزارش از اقدامات صورت گرفته به مردم شریف خراسان رضوی ارائه خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون ۱۴۲ معین اقتصاد مقاومتی مسئولیت توسعه و توانمندسازی روستا‌های استان را به صورت داوطلبانه برعهده گرفته‌اند، همچنین نهاد اقتصاد مقاومتی استان را به عنوان یک دولت مردمی افتتاح کرده‌ایم که به واسطه آن معین‌های اقتصاد مقاومتی هماهنگ می‌شوند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برای خراسان رضوی منعقد شده است، تصریح کرد: در حوزه آب هم با امضای تفاهم‌نامه در شهرستان چابهار، عملیات انتقال آب از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی قطعی شده است.

وی در خصوص ساماندهی کشف‌رود هم خاطرنشان کرد: در این محدوده یک بحران زیست محیطی رخ داده که با کمک همه نهاد‌های مرتبط به علاوه دستگاه قضائی و شهرداری مشهد در صدد رفع مشکلات آن هستیم؛ لذا امیدواریم طی برنامه اعلام شده ظرف دو سال آینده بحث کشف‌رود تعیین تکلیف شود.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست ما در حوزه امنیتی استان در مواجهه با معترضانی که به حق ناراضی هستند، گفتگو، تعامل و حل مشکل است، به علاوه اینکه سیاست مدارا در شورای تأمین هم تصویب شده است.

وی یادآور شد: در قضایای اخیر هم مردم خردمند خراسان رضوی و مشهد مقدس همراهی خوبی داشتند، به گونه‌ای که با مدیریت نیروی انتظامی و اعضای شورای تأمین استان شرایط کنترل شد.

استاندار خراسان رضوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه بخشی از بازار منطقه در اختیار این استان است، بیان کرد: خراسان رضوی ظرفیت و پتانسیل پنج میلیارد دلار صادرات به کشور‌های منطقه را دارد.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی همدل هستند، اظهار کرد: همدلی خوبی بین همه مدیران در این استان وجود دارد و انشالله همین سیاست را دنبال خواهیم کرد.

وی به مقوله اهمیت بازرسی اشاره کرد و گفت: اینکه پروسه صدور یک مجوز ۶ ماه معطلی داشته باشد، فساد است؛ خراسان رضوی این آمادگی را دارد که پایلوت هر اقدامی در راستای مبارزه با فساد اقتصادی، اعتمادسازی برای مردم، سلامت اداری و ارتقای فضای کسب و کار باشد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->