آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها

٢٠ واگن قطار شهری مشهد؛ در انتظار مجوز دولت

  • کد خبر: ۱۳۱۵۶۴
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
٢٠ واگن قطار شهری مشهد؛ در انتظار مجوز دولت
رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سال ۹۶ برای تامین واگن‌ها از کنسرسیوم شرکت واگن‌سازی تهران و تامین کننده چینی مجوز تأمین ۶۰ دستگاه را گرفتیم، اما وزارت صمت مانع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در خط یک جابه‌جایی روزانه ٣٠٠ هزار مسافر با ١٢٠ دستگاه واگن برنامه‌ریزی شده است، اما از ابتدای راه‌اندازی این خط ۵۰ درصد که شامل ۶٠ دستگاه است، تامین شده که روزانه ١٧٠هزار مسافر با این ۶٠ واگن جابه‌جا می‌شود.
وی افزود: سال ۹۶ برای تامین واگن‌ها از کنسرسیوم شرکت واگن‌سازی تهران و تامین کننده چینی مجوز تأمین ۶۰ دستگاه را گرفتیم، اما وزارت صمت مانع شد.
وی در ادامه گفت: همچنین از همان سال تا‌کنون شرکت مبنا تلاش می‌کند نمونه این واگن‌ها را بسازد، اما تاکنون نتوانسته و پنج سال آینده نیز نمی‌تواند واگنی به ما تحویل دهد.
به گفته وی، پیشنهاد ما این است که مجوز حداقل ۲۰ دستگاه واگن که نیاز فوری است را از کنسرسیوم شرکت واگن‌سازی تهران و تولید کننده چینی بدهید.
رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرمشهد اظهارداشت: وزارت نیرو تعرفه برق ریل قطار شهری را براساس تعرفه حداقلی مصوب می‌کند. روح مصوبه برای کاهش بهای تمام شده خدمات بوده و همه هزینه‌های برق سامانه‌های اتوبوسرانی را نیز باید شامل شود. این مصوبه باید تفسیر شود و اجازه دهند قیمت بلیت را براساس مصوبه مجلس کاهش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->